В "Київенерго" припинили здійснювати консультування киян з питань надання послуг опалення та гарячого водопостачання.
За коротким номером 1588 віднині залишити заявку чи отримати інформацію можливо лише з питань електропостачання.
У компанії радять звернутися за новим номером (044) 202 15 53. Однак за цим номером всі лінії постійно зайняті.
У такий спосіб виконавець послуги практично позбавив мешканців столиці можливості звернутися до компанії зі зверненням про аварійну ситуацію, заявкою на спільне зняття показань лічильника та ін.
Нагадаємо, Київрада минулого року прийняла рішення про припинення угоди з ПАТ "Київенерго", що була укладена 17 років тому. Планується, що після розірвання цього договору послуги централізованого опалення та гарячого водопостачання буде здійснювати міське Комунальне підприємство "Київтеплоенерго".