Міністр освіти Лілія Гриневич просить мера Києва Віталія Кличка позбавити дітей-киян пріоритетності навчання в дитячих садках столиці.
Про це повідомив народний депутат і радник мера Києва Дмитро Білоцерківець в соціально мережі Facebook.
"Прочитав лист міністра освіти Лілії Гриневич меру Києва з вимогою переглянути рішення Київради, в якому вводиться пріоритетність для дітей-киян в столичних садках. Фактично міністр пропонує, щоб київська мерія відмовилася від надання безкоштовного навчання для дітей-киян і від права на першочерговість в електронній черги в дитячі садки для громадян, які офіційно зареєстровані в Києві. Така вимога викликає, як мінімум, здивування ", - вважає парламентарій.
За його словами, в столиці з 2014-го по 2018 рік черга в садах скоротилася з 12 тисяч дітей до 4 тисяч.
"Це пов'язано як з будівництвом нових садів, так і з ремонтом і реконструкцією старих. Але на цьому реформа не закінчується, адже з'являється необхідність оптимізувати наявний обмежений ресурс для вирішення проблеми громади. Ускладнює ситуацію і те, що зараз фінансування дитячих садків повністю лежить на місцевій влади. Кабінет міністрів в особі профільного Міністерства так і не вирішив проблему додаткового фінансування з боку державного бюджету. Питання навчання іногородніх дітей МОН і зовсім ігнорується. Причи а банальна - Міністерство освіти і науки самоусувається від проблеми, не бажаючи брати на себе відповідальності ", - продовжує народний депутат.
Радник мера Києва пропонує міністру взяти відповідальність за фінансування дошкільної освіти Києва.
"Так, може, Лілії Гриневич і Міністерству слід нарешті взяти на себе відповідальність і вирішити питання фінансування дошкільної освіти, як того вимагає Конституція України, про яку так любить згадувати міністр? Цю проблему вирішити дуже легко! Необхідна зрозуміла і прозора державна програма з чіткими джерелами фінансування. У ситуації, коли дана ініціатива відсутня, ніяких вимог з боку профільного Міністерства щодо фінансування до міст бути не може! Міста намагаються всього лише вирішити проблему, створену МОН ", - підсумував Дмитро Білоцерківець.