У Києві до невпізнання змінили станцію метро Шулявська, заклеївши всі колони рекламою однієї з кредитних установ.
Фото "оновленої" станції зробив кореспондент "Апострофа".
На них видно, що колись яскраві колони, які були виконані з різнокольорової плитки, тепер "прикрашені" величезною яскраво-зеленою рекламою, типово кричущого формату.
Таким чином, станція Шулявська приєдналася до інших станцій столичного метро, які були "покращені" під силою реклами.
Зауважимо, що проектували станцію головні архітектори Києва - А. Добровольський, Б. Приймак та інші.
Тим часом в соцмережах вже активно обговорюють оновлений вигляд станції, нарікаючи на занадто яскравий дизайн реклами і згадуючи самобутню оригінальність попереднього дизайну станції.
Як повідомляв "Апостроф", раніше в мережі вже скаржилися на засилля реклами в метро Києва .