Проти очільника Києва Віталія Кличка напередодні місцевих виборів задіяли технології чорного PR.
Про це повідомив генеральний директор Комітету виборців України Олексій Кошель на пресконференції в "Інтерфакс-України".
За словами Кошеля, останнім часом в Києві поширювались 2 видання з багатотисячним накладом із елементами чорного PR щодо міського голови Києва.
"Перше це інформаційна листівка народного депутата Олександра Дубінського яка ззовні нагадує газету на 8 сторінок, де були поширені елементи чорного PRпроти Київського міського голови Віталія Кличка. Наклад газети достатньо великий - це 15 тисяч і практика показує що неофіційні наклади можуть бути значно більше, або додруковуються. Тобто, Олександр Дубінський працює не лише в форматі телеграм-канала, активні і старі технології з елементами чорного PR активно використовуються", - зазначив Олексій Кошель.
Як він зазначив, другою газетою, що містила ознаки чорного PR проти Віталія Кличка була газета політичної партії "Рідна країна".
Як повідомлялось раніше, за результатами соцопитувань Віталій Кличко є лідером виборчих перегонів за посаду мера Києва – за нього готові віддати голоси 44 % тих, хто визначився із вибором і має намір взяти участь у голосуванні.Дослідження проводилось соціологічною службою Центру Разумкова з 20 червня по 2 липня 2020 року у Києві, було опитано 2025 респондентів.