Голова компанії, що працює у сфері інформаційної безпеки CrowdStrike, Джордж Куртц заявив про уладнання проблеми, яка спричинила глобальний технологічний збій.
Про це він заявив у соцмережі X.
Куртц зазначив, що негаразди "виявили, ізолювали, виправили, запустили процес усунення неполадок".
"CrowdStrike активно працює з клієнтами, які постраждали від дефекту, виявленого в одному оновленні ПЗ для Windows. Збій не вплинув на Mac і Linux. Це не інцидент із безпекою чи кібератака", - написав він.
Також порекомендував організаціям переконатися, що вони працюють з представниками CrowdStrike через офіційні канали.
"Наша команда повністю мобілізована для забезпечення безпеки та стабільності клієнтів CrowdStrike", - йдеться в його повідомленні.
Як відомо, 19 липня низка технічних збоїв у світі порушила роботу авіакомпаній, банків і Лондонської фондової біржі після того, як корпорація Microsoft заявила про перебої у функціонуванні онлайн-сервісів.
При цьому деякі проблеми були пов'язані саме з програмним забезпеченням кібербезпеки компанії CrowdStrike Holdings Inc.