RU  UA  EN

Четвер, 19 вересня
НБУ:USD
  • НБУ:USD
  • НБУ:EUR
24.55
Світ

Читайте нас у Telegram-каналі

Новини

19 вересня

18 вересня

Всі новини

Новости партнеров

Загрузка...

У Британії серйозно покарали головний рупор Кремля

Британський медіарегулятора Ofcom виписав штраф в розмірі 200 тисяч фунтів стерлінгів російському пропагандистському телеканалу RT за недотримання правил мовлення.

Про це йдеться в заяві на сайті Ofcom.

"Сьогодні Ofcom оштрафував новинний канал RT на 200 000 фунтів за серйозні недотримання наших правил мовлення - і зажадав, щоб канал сповістив про результати нашого розслідування своїх глядачів", - йдеться в заяві.

RT викрили в недотриманні принципу неупередженості в семи випусках новин і програмах про поточні події в період з 17 березня по 26 квітня 2018 року.

"Програми були в основному пов'язані з питаннями політичної суперечки і поточної державної політики, а саме з реакцією уряду Великобританії на події в Солсбері і сирійський конфлікт", - йдеться в повідомленні.

У Ofcom також відзначили, що не знайшли порушень принципу неупередженості після зазначених дат.

Як повідомляв "Апостроф", раніше в липні російським пропагандистам відмовили в акредитації на "глобальну конференцію з питань свободи преси", яку проводить Британське Міністерство закордонних справ.

Новости партнеров

Загрузка...