RU  UA  EN

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.00
НБУ:USD  41.00
Світ

Новини

22 листопада

Всі новини

Росії загрожують великі проблеми з краденими літаками: як викручуватиметься агресор

Російська Федерація привласнила собі сотні літаків, які мала повернути іноземним власникам, і використовує їх на внутрішніх авіарейсах.

Проте навіть з експлуатацією повітряних суден у РФ неминуче виникнуть проблеми, пише "Апостроф".

"Літак - дуже складна машина, до якої висуваються дуже суворі умови щодо підтримання технічного стану і дотримання норм безпеки, - говорить співрозмовник "Апострофа", який побажав не розкривати свою особу, пов'язаний з українським авіабудуванням. - Кожен літак повинен регулярно проходити велику кількість різноманітних процедур, пов'язаних з технічним обслуговуванням, ремонтом та заміною деталей Всі ці роботи обов'язково здійснюються з дозволу та під пильним наглядом з боку розробника та власника літака. Також приділяється увага тому, щоб всі запчастини, що встановлюються на літак, були оригінальними та відповідали вимогам, які висуває до них виробник".

Зрозуміло, тепер можливості проводити обслуговування та ремонт літаків за міжнародними процедурами Росія втратила. Компанії-лізингодавці вже відкликали льотні сертифікати на всі літаки, що залишилися в Росії. За міжнародними правилами, це означає, що літаки більше не можна піднімати у повітря. Однак вони продовжують використовуватись для перевезень на внутрішніх рейсах.

Втім, вже незабаром, коли настане термін чергових поточних ремонтів, російські авіакомпанії зіткнуться з ще більш серйозною проблемою, оскільки розробники літаків припинили постачання оригінальних запчастин.

"Походження і якість всіх деталей, що встановлюються на літаки, ретельно відстежуються і перевіряються, оскільки це має величезне значення для безпеки польотів, – розповів співрозмовник видання. – Технічне обслуговування може відбуватися тільки на спеціалізованих підприємствах, які мають сертифікат на виконання цих видів робіт від розробника літака. Такі центри є й у Росії, проте сьогодні вони ці сертифікати втратили. А без дозволу власника і розробника літака технічне обслуговування не вважається законним".

Тому, хоча російська влада заявила, що обслуговуватиме літаки самостійно, вже скоро у перевізників виникнуть проблеми, пов'язані з відсутністю постачання нових запчастин. Розв'язувати ці проблеми російська влада збирається двома шляхами: розбирати одні літаки та встановлювати деталі з них на інші, або купувати копії оригінальних запчастин у Китаї. Однак і в одному, і в іншому випадку, такі ремонти не будуть визнані більшістю країн світу. І, відповідно, літаки, які не пройшли належних процедур, не прийматимуть за кордоном.

Детальніше читайте у матеріалі “Апострофа”: Було ваше – стало наше: Росія вкрала у Заходу сотні літаків