Найбільші інтернет-магазини країни-вигнанця Росії почали масово продавати підробки на відомі бренди, які вийшли з російського ринку після початку повномасштабної війни. Керівництво сайтів відмовляється блокувати такі оголошення, тому замість "New Balance" росіяни купують "New Baiance" - "імпортозаміщення" у дії.
Про це розказали у росЗМІ.
Тепер російські маркетплейси нагають ринки з 90-х - на сайтах з'явилося безліч реплік та відвертих підробок відомий і популярних брендів, які покинули країну-терориста РФ. Оригінал від підробки відрізняють деталі, наприклад, розділові знаки біля коми чи свідомі друкарські помилки в марці: Adidas/, PUMA., New Baiance. І до того ж багато продавців не вказують в описі товару, що це не оригінал.
Деякі продавці виставляють нібито оригінальний товар із величезною знижкою, хтось обіцяє участь у розіграші квартири, але більшість навіть не намагаються виправдати продаж підробок.
Інтернет-магазини намагаються "імпортнозамістити" абслютно все: від техніки до спідньої білизни. Водночас техпідтримка магазинів відмовляється відповідати на прямі запитання щодо законності таких дій.
Разом з цим ціна на бренди, які оголосили про вихід з країни-агресора РФ, зросла в декілька раз. Так, одяг марки Bershka в середньому подорожчав у півтора рази порівняно із довоєнними позначками, а ціна на деякі позиції бренду Pull&Bear зросли відразу вп'ятеро.
Раніше "Апостроф" повідомляв, який у Росії вигадали замінник IKEA. Тепер у них знову буде в будинку стояти лядина, корито та скриня, як і сотні років тому.