25 топових PR-фахівців поділилися кейсами комунікації у хаос: як пройшов Антикризовий PR-марафон
новини компаній
20 травня на Антикризовому PR-марафоні 25 топових фахівців із комунікацій поділилися новими інструментами взаємодії з аудиторією, побудови персонального бренда та репутації. Тисячі учасників отримали інструменти від «Київстар», WOG, Kernel, FAVBET та інших провідних компаній у форматі онлайн-трансляції та наживо в інноваційному майданчику UNIT.City.
Ведучими заходу стали телеведуча, журналіст Олена Морозова та телеведучий, медіаменеджер, шефредактор Obozrevatel TV Вадим Колодійчук.
Директорка з корпоративних комунікацій «АрселорМіттал Кривий Ріг» Ярина Ключковська поділилася трендами у комунікації та довела, чому ринку необхідне нове дихання.
Результати дослідження КМІС, проведеного у грудні 2020 року, невтішні: волонтерам, церкві та громадським організаціям люди довіряють більше, аніж ЗМІ. Ми живемо за часів процвітання джинси, величезної кількості інформації та корпоративного нарцисизму. Перед нами стоїть вибір: аби йти за марнославством, або почати приносити реальну цінність.
Важливість інтеграції КСВ у бізнес-модель у форматі панельної дискусії обговорили:
-МаріаннаКоніна, Chief Public Engagement Officer у TECHIIA holding,
-Сергій Демченко, начальник управління з корпоративних комунікацій корпорації «АТБ»,
-Тіна Михайловська, співзасновниця та керівниця БФ «Життєлюб».
Модераторкою була Світлана Пугач, директорка зі стратегічних партнерств БФ «Таблеточки».
«Для ефективної взаємодії важливо обрати тему, що збігається з метою засновника компанії, колективу, бренда, аудиторії», — переконана Тіна Михаловська.
«Стратегія активності бізнесу у напрямі КСВ — це win-win-win: виграє бізнес, пріоритетні стейкхолдери та суспільство загалом», —
додалаСвітланаПугач.
Head of PR Communications & Employer Branding FAVBET КсеніяТюріковарозповілапро
антикризовікомунікаціїв Entertainment Tech — бізнесівігровійіндустрії, щотрансформується.
Головнийвиклик — кризадовіридоіндустрії, саметомукомпаніясьогодніпрацюєзатрьоманапрямами: новийрівенькомунікаціїздержавнимтаекономічнимсектором, перехіддосегмента entertainment tech, новариторикаусуспільстві.
Наше завдання — побудувати lifestyle-бренд. У суспільстві завжди були і будуть ігри, і ми
виступаємо за розвиток культури гри, розважальних сервісів. Індустрія геймінгу залишається драйвером новітніх технологій та об'єднує провідних IT-фахівців з усього світу. Для якісної трансформації ми запросили до співпраці креативного партнера - агенцію Banda. Наш вектор: людяна комунікація, простота повідомлення і сила креативу, над омніканальною реалізацію яких ми будемо активно працювати протягом року.
Директор з корпоративних зв'язків «Київстар» Анна Захараш розповіла, чому кризи уникнути неможливо, але підготуватися до неї можна і потрібно.
Завдання будь-якого керівника PR-відділу — створити таку команду, в якій будуть різні люди, з різними поглядами і розумінням. В умовах кризи важливо почути різні точки зору, аби ухвалити рішення. Криза настане будь-що, головне — в якій формі ви її зустрінете. Завдання PR-фахівця — налагоджувати процеси і «репетирувати» кризи.
Промо для проєкту «Маска» зробила PR-команда телеканалу «Україна» без залучення агенцій. Як їй це вдалося, розповіли директорка з комунікацій телеканалу «Україна» Марія Пінчук та директорка департаменту з корпоративних комунікацій «Медіа Група Україна» Олена Шрамко.
Спікерки поділилися проморішеннями, які допомогли досягти результату: залучення до перегляду шоу 14,5 млн глядачів. Серед інструментів: найдовша промокампанія, унікальний контент для діджитал, Backshow та таємний діджитальний ведучий (контент лише для YouTube та Instagram «Маски»), «заборонений» престур на майданчик для 39 журналістів та блогерів, виставка масок у ЦУМі тощо.
«Головна роль генерального директора сьогодні — стати Chief Empathy Officer», — переконана керівниця PR-напряму EVA Олександра Гнатик. З учасниками марафону вона поділилася статистикою, що свідчить про кризу довіри до лідерів та зауважила, що бізнес стає найбільшим елементом довіри серед людей.
У той час, як світ дедалі глибше занурюється у недовіру та дезінформацію, бізнес стає єдиною інституцією, якій довіряють. 61% людей виявили довіру бізнесу під час пандемії. І такі високі вимоги до бізнесу означають такі самі високі вимоги до генеральних директорів.
«Успіх керівника — це успіх команди, тому бренд керівника залежить від того, наскільки сильна команда і наскільки йому вдалося створити клімат всередині команди», — президент авіакомпанії МАУ Євгеній Дихне переконав у важливості внутрішньої комунікації.
Конкуренція змушує нас щодня ухвалювати швидкі рішення, а це можливо лише тоді, коли керівник довіряє команді і передає їй великі повноваження. Саме тому внутрішня комунікація не менш важлива, ніж зовнішня.
Персональний брендинг та вплив репутації та активної публічної позиції топменеджера на бізнесу форматі панельної дискусії обговорили PR agent Гарика Когородського та Володимира Дантеса Анна Давиденко та директорка з комунікацій холдингу UFuture, засновниця комунікаційної агенції UAgency Олександра Погоріла. Модераторкою була Олена Дерев’янко, віцепрезидентка Української PR-ліги.
Нові PR-інструменти та цікаві кейси використання соцмереж учасники отримали на панельній дискусії за участі:
-Катерини Гуленок, керівниці напряму корпоративних комунікацій «Брокард-Україна»;
-Оксани Коваль, керівниці департаменту комунікацій, PR та GR Kernel;
-Олени Бабикіної, старшої менеджерки з корпоративних відносин Carlsberg Ukraine;
-Наталії Реви, PR-директорка SAGA Development.
Модераторкою виступила директорка з комунікацій ЕВА Оксана Миронько.
Після Антикризового PR-марафону відбулася церемонія нагородження найкращих PR-фахівців! Переможців обирала онлайн-спільнота голосуванням на сайті та експертне журі.
Чудовим завершенням церемонії став виступ саксофоніста, композитора, музиканта Дениса Коротєєва.
Організатори дякують партнерам:
-генеральному партнеру — компанії FAVBET;
-партнеру, що приймає — UNIT.City;
-BRUNCH партнеру — мультизлакові снеки нового покоління BRUNCH;
-партнеру кава-пауз — компанії «Соломія»;
-водному партнеру — бренду «ЙОДО»;
-компанії «AB InBev Efes Україна»;
-торгівельній марці Jack Daniel's.
А також медіапартнерам:
-«ТРК Україна»;
-«Апостроф ТВ»;
-«5 каналу»;
-«АДВ Експерт»;
-Creativity.ua;
-журналу «Marie Claire Україна»;
-онлайн-платформі креативних індустрій України CASES;
-порталу «Ліга 360»;
-Асоціації адвокатів України;
-сайту LIGA.net;
-порталу postfactum.info;
-порталу «Букви»;
-порталу «Обозреватель»;
-«Артприз».
Організатори:
Ekonomika + — бізнес/медіа бюро, в яке входять: лідер ділового контенту Delo.ua, онлайн-медіа про PR і маркетинг MMR.ua, дайджест ділової жінки Womo.ua та журнал «ТОП-100. Рейтинги найбільших». Компанія щорічно проводить майже 20 бізнес-заходів, серед яких: великий фестиваль для малого і середнього бізнесу Get Business Festival, обмін кейсами між HR-фахівцями за межею стандартних компетенцій HR-марафон, досвід ділових жінок She Congress, стратегії і досвід змін від лідерів великого бізнесу Business Wisdom Summit.
Marketing Media Review — це тенденції і новини ринку реклами, маркетингу та медіа, статті про вдалі і невдалі рекламні проєкти, інтерв'ю з успішними особистостями з маркетингу та PR.