RU  UA  EN

Понеділок, 25 листопада
  • НБУ:USD 41.05
  • НБУ:EUR 42.85
НБУ:USD  41.05

Аgricom Group оголосив про нову стратегію розвитку та інвестиції в понад $20 млн

новини компаній

Інвестиції, нові напрямки діяльності, розширення виробництва: куди рухатиметься національний агрохолдинг у найближчі 5 років?

Український агрохолдинг Agricom Groupзатвердив нову стратегію, згідно з якою протягом наступних 5 років у розвиток буде інвестовано понад $20 млн. Кошти планують залучати шляхом реінвестування прибутку та кредитних ресурсів (за необхідністю).

За словами Петра Мельника, Agricom Groupрухатиметься у напрямку розвитку виробництва та впровадження інновацій, збільшення маржинальності бізнесу та сталого розвитку (sustainability).

У розвиток агронапрямку буде направлено 10%, у розширення лінійки продукції ТМ "Добродія" – 60% та у входження в нові напрямки діяльності – 30%. Одним із таких напрямків стане розширення присутності агрохолдингу в сегменті вівса.

"Нині овес є обов’язковою і стратегічною культурою у сівозмініAgricom Group. Наразі у нас є потужний завод "Добродія", який виготовляє близько 30% українських пластівців. І якщо дивитись у розрізі сировини, то ми споживаємо також до 30% українського вівса для виробництва нашої продукції. Тож, ми активно працюємо з науковцями українських і зарубіжних компаній, тестуємо на наших землях близько 20 сортів вівса. У нинішньому сезоні збільшили площі удвічі і засіяли цією культурою 2,2 тис. га", – поділився Петро Мельник.

Нині у світі актуальні тренди, які рухають ринок вівса вперед з шаленою швидкістю. Серед них пан Мельник назвав наступні:

1) тренд на вживання здорових і корисних продуктів,

2) збільшення прихильників каш швидкого приготування,

3) зростання попиту на вівсяне молоко,

4) щорічне збільшення потреби у вівсі на світовому ринку,

5) зростання цін на цю культуру на світовому ринку,

6) високу рентабельність вівса.

Тож, Agricom Group буде нарощувати свою присутність у даному напрямку.

Для довідки:

Agricom Group – національна агропромислова група, що спеціалізується на розробці, виробництві і дистрибуції продуктів харчування із зернових культур на власній виробничій базі. Об'єднує сільськогосподарські, переробні та торговельні підприємства у Житомирській, Чернігівській та Луганській областях. Земельний банк Групи складає 28 тис. га. Ключовими бізнес-напрямками діяльності є: рослинництво, зберігання зернових і олійних культур, виробництво і торгівля продуктами харчування під торговими марками "Добродія", San Grano. Продукція Групи експортується до 37 країн світу (ЄС, США, Бразилія, Китай, Азія, Африка, Ізраїль, Молдова та ін.).

Agricom Group велику увагу приділяє інноваціям та інвестиціям у розвиток digital-проектів та входить до ТОП-5 найінноваційніших агрохолдингів України (рейтинг AgroHub).

Знайшли помилку - видiлiть та натиснiть Ctrl+Enter