RU  UA  EN

Субота, 27 квітня
  • НБУ:USD 39.35
  • НБУ:EUR 42.00
НБУ:USD  39.35
Бізнес

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

26 квітня

Всі новини

В "Фармак" спростували звинувачення з приводу ціни на найпопулярніші ліки

Вартість упаковки ліків "Корвалол", торгова марка на які належить компанії "Фармак", ніяк не змінилася після виходу на ринок аналогічного препарату з назвою "Корвалол-Дарниця".

Про це 19 березня під час прес-конференції, присвяченій питанням захисту бренду "Корвалол", заявила директор з маркетингу ПАТ "Фармак" Сусана Халілова.

"Ні, ціна не знизилася. Дійсно вони, будучи вже нашими прямими конкурентами, вийшли на ринок з ціною нижчою за нашу. Але це була лише маркетингова тактика виходу. Коли ж ми втратили значну частину свого ринку, наші ціни зрівнялися. І якщо взяти сьогоднішню вартість, на, наприклад, універсальний флакон 25 мілілітрів, який є і у нас і у них, то зараз 9,50 грн - наша ціна, і 9,55 - ціна "Корвалол- Дарниця". Тому про зниження цін не може йтися", - заявила Халілова.

Тим самим вона спростувала заяву нинішнього CEO компанії "Дарниця" Дмитра Шимківа, який в недавньому інтерв'ю заявив, що "якщо подивитися, якою була динаміка ціни на "Корвалол" історично, то можна сказати, що коли "Дарниця" вивела на ринок препарат, ціна на упаковку знизилася".

Халілова також додала, що, схоже, компанія "Дарниця" просто не змогла вийти на ринок з препаратом під власним брендом, тому і запозичила розкручений бренд, права на який належать компанії "Фармак".

"Якщо повернутися назад, до їх першої назви продукту, коли цей препарат мав назву "Дарвілол", то він був удвічі дорожчий від нашого. Він продавався певний час, але, мабуть, ця стратегія не спрацювала, і, мабуть, тому і була переглянута тактика виходу (на ринок, - ред.)... Дуже легко виводити продукт, базуючись на назві основного конкурента. Але ж на розробку і підтримку "корвалолу", на модернізацію ліній з його виробництва, наша компанія витратила значну суму грошей - сумарно близько $ 14 млн", - підкреслила директор з маркетингу ПАТ "Фармак".

Нагадаємо, ПАТ "Фармак" ось уже кілька років відстоює своє ексклюзивне право на назву препарату "Корвалол". Основний конкурент "Фармаку", компанія "Дарниця" набагато пізніше випустила препарат із співзвучною назвою - "Корвалол-Дарниця". Світова практика дозволяє виробникам випускати препарати, додаючи до їх назви назву власної компанії, однак лише у випадку, якщо це так звані "непатентовані" загальновживані назви. Однак "Корвалол" - патентований бренд, що належить компанії "Фармак", як правонаступниці Київського хіміко-фармацевтичного заводу ім. Ломоносова і юридично захищений в понад 15 країнах світу. Найближчим часом планується розгляд цього питання у Верховному суді України.