Винниківська тютюнова фабрика (Львівська область) запустила масштабну рекламну кампанію сигарет під виглядом реклами води Marvel з тією ж назвою.
Про це повідомляє "Бізнес Цензор".
"На вулицях і дорогах країни з'явилися рекламні щити біло-синього кольору з портретом усміхнених молодих людей, логотипом Marvel і пляшкою. Цю пляшку практично неможливо розгледіти. З першого разу взагалі важко зрозуміти, що в ній. Реклама не повідомляє, що це вода. Просто поруч з логотипом написаний слоган "свій для кожного". Хто саме "свій", незрозуміло. Але, мабуть, це замовників реклами як раз і не турбує, адже головне для них - зробити промо бренду Marvel, під яким ВТФ випускає однойменні сигарети. і слоган для сигарет, до речі, такий же" , - пише видання.
Журналісти відзначають, що українські законодавці ще в 2012 році прийняли закон, який забороняє всі види реклами сигарет. Більш того, були заборонені і будь-які маркетингові ходи в обхід заборони, зокрема, закон прямо забороняє рекламувати будь-який товар, якщо він якимось чином в свідомості споживача може бути пов'язаний з сигаретами.
Таким чином "рекламою води" Винниківська тютюнова фабрика цей закон порушує.
У рекламі було використано точно такі ж візуальні елементи, як і на пачках сигарет: ті ж кольори, той же шрифт логотипу і ті ж особи - юнаки та дівчата. Ця реклама також з'явилася в друкованій пресі та на радіо. Точки продажу сигарет, оформлені з використанням всіх цих елементів, прямо дають зрозуміти споживачу, що і воду, і сигарети виробляє одна і та ж компанія, що це один і той же бренд.
Журналісти уточнили, що через місяць після появи цієї реклами на неї ніяк не відреагував жоден контролюючий орган.