RU  UA  EN

Понеділок, 23 грудня
  • НБУ:USD 41.55
  • НБУ:EUR 43.25
НБУ:USD  41.55
Бізнес

Новини

22 грудня

21 грудня

20 грудня

Всі новини

Прибуток під ногами: експерти презентували проекти розвитку туризму на Дністрі

Під час Міжнародного туристичного форуму "Дністер: 1362 км доходів" в Трускавці експерти провели дослідження і представили проекти розвитку туризму на узбережжі Дністра. Захід був організований Центром інформаційної підтримки бізнесу в Хмельницькому спільно з Центром інформаційної підтримки бізнесу у Львові, заснованими в рамках ініціативи ЄС EU4Business за підтримки ЄБРР.

Про це йдеться в матеріалі на сайті "Медіа Дрогобиччині".

Керівник львівського Центру інформаційної підтримки бізнесу (ЦІПБ) Володимир Воробей прокоментував побачене на форумі.

"Я, наприклад, не знав про наявність печер або цікавих руїн замків вздовж Дністра. Це означає, що незважаючи на те, що я є активним користувачем і досліджую питання історичної спадщини - в повному обсязі не все можу знайти відразу, так як об'єкти не позначені, не рекламуються місцевою владою. Є багато цікавого і можемо більше запропонувати туристам", - сказав Володимир Воробей

В рамках заходу в Трускавець приїхали експерти з України та зарубіжжя, представники малого та середнього бізнесу (МСБ), з сфер медичного, рекреаційного та спортивного туризму. Серед них, наприклад: Чизай Мелош - генеральна секретарка і член Ради Європейської асоціації SPA-курорт, Бельгія; доктор Костянтин Мунтяну - президент і співзасновник Румунської бальнеологічної асоціації; Микола Кміть - голова ради директорів агрохолдингу Мукка; Андрій Кульчинський - мер Трускавця та інші. Микола Кміть поділився досвідом Грузії в питанні розвитку туризму і порівняв його з ситуацією в Україні.

"Як в Грузії - ти говориш, що хочеш побудувати готель. Підписуєш Меморандум з владою. Вони будують дорогу, підводять газ, світло, комунікації - працюй! У нас же доводиться довго стукати в різні двері. Якщо ми хочемо бути конкурентними, хочемо, щоб наш турист залишався тут, а не їхав до Європи, якщо хочемо, щоб європейський турист їхав до нас - повинні надати умови, сервіс, інфраструктуру", - зазначив експерт.

Учасники форуму дійшли висновку, що розвиток цілого регіону є більш пріоритетною метою для популяризації країни, ніж будівництво окремих об'єктів.

"Продавати регіон легше, ніж одну локацію. Трускавець і Східниця - це оздоровчий туризм, сюди приїжджають з дітьми. Потрібно розвивати цю складову, пропонуючи цікаві івенти для гостей з дітьми. Крім цього, треба розвивати пізнавальний туризм і туризм, який охоплює подорожі відразу в кілька міст", - зазначив директор Туристично-інформаційного центру Дрогобича Ігор Чао.

Представники бізнесу зазначили, що Європейський Союз пропонує ряд проектів в рамках ініціативи EU4Business, одним з яких є створення мережі Центрів інформаційної підтримки бізнесу (ЦІПБ). ЦІПБ виступають ключовим контактом для підприємств МСБ на місцевому рівні і ведуть діяльність, спрямовану на поліпшення інформування МСБ про існуючі для них на ринку можливості розвитку бізнесу.

"Ми відкриті для підприємців, які хочуть вести бізнес ефективно. Ми працюємо для того, щоб допомагати малим і середнім підприємцям орієнтуватися в можливостях, які їм надає ринок", - розповідає Володимир Воробей. - До нас звертаються власники компаній, які не знають, як пробитися на експортні ринки, як посилити маркетинг, структурувати бізнес, знизити витрати. Ми організовуємо навчально-тренінгові заходи для бізнесу на теми, де підприємцям не вистачає інформації та компетенцій".