RU  UA  EN

Субота, 2 листопада
  • НБУ:USD 40.95
  • НБУ:EUR 44.25
НБУ:USD  40.95
Бізнес

У фармкомпанії "Дарниця" заявили про ребрендинг і плани купити завод за кордоном

новини компаній

У середу, 16 жовтня, фармацевтична компанія "Дарниця" представила результати ребрендингу та заявила про нову корпоративну стратегію.

Про це на брифінгу на заводі "Дарниця" у Києві повідомив голова ради директорів компанії Дмитро Шимків, передає кореспондент "Апострофа".

Вінпредставив новий логотип "Дарниці", та зазначив, що дизайн упаковки низки найменувань лікарських препаратів вже змінюється, вводяться нові позначання за симптоматикою та дозуванням на етикетках.

"Новий логотип - це трансформація мікроскопу, який символізує дослідження, розробку, постійний пошук нового", - зазначив голова ради директорів.

Шимків зазначив, що назву "Дарниця" - компанія змінювати не збирається. Також він додав, що розглядається можливість придбання фармацевтичних потужностей за кордоном або спільне виробництво ліків.

"Ми ставимо перед собою ціль – створення міжнародного фармацевтичного бренду. Для цього ми ведемо переговори про стратегічне партнерство з європейськими та американськими гравцями фармацевтичного ринку", - зазначив Шимків.

Серед головних пріоритетів, зазначив керівник компанії, є також виробництво складних генериків.

"Дарниця" постійно проводять дослідження біоеквівалентності, тобто відповідності лікарського засобу оригінальному препарату. З 2016 року компанія завершила 8 досліджень біоеквівалентності, на 2020-2021 роки заплановано від 9 до 12 таких досліджень", - сказав Шимків.

У 2018 році "Дарниця" вже представила 10 нових брендів у 12 лікарських формах, до кінця 2019-го вийдуть 11 брендів, а в 2020 році заплановано 14 лончів у 29 лікарських формах. Зараз на різних етапах розробки і впровадження знаходяться більше 60 лікарських засобів.