RU  UA  EN

Середа, 24 квітня
  • НБУ:USD 39.25
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.25
Бізнес

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

24 квітня

Всі новини

WOG почав продавати страховки через мобільний додаток: деталі про нововведення

WOG доповнив свій мобільний додаток PRIDE новим сервісом, який дозволяє оформити онлайн страховий поліс ОСАГО на авто.

Про це повідомляється в прес-релізі компанії.

WOG став першою мережею АЗК в Україні, яка запропонувала клієнтам рішення у вигляді покупки обов'язкового поліса страхування авто з мобільного додатку. Цей сервіс дозволить споживачам заощадити час і кошти, оскільки відпадає необхідність відвідувати офіс страхової компанії, а оплатити послугу можна будь-яким зручним способом (платіжною карткою, Apple Pay або Google Pay).

"На сьогодні таке зручне рішення в мобільному додатку здатні надати серед АЗК тільки ми. Процес повністю автоматизований. Для клієнта був розроблений максимально зручний і інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, а також послідовність дій. Команда цифрової трансформації забезпечила якісну технічну інтеграцію. Все це дозволило клієнту швидко і зручно купити електронний поліс страхування на свій автомобіль, і більше не потрібно возити з собою офіційний друкований бланк", - повідомив директор дирекції Цифровий трансформації WOG Олег Кушіль.

Крім того, сервісом передбачена можливість внесення даних поточного страхового поліса. Користувачеві достатньо додати відомості з нього, а програма нагадає про закінчення терміну дії і запропонує, при необхідності, оновити поліс.

WOG подбав і про максимальну автоматизацію - клієнту достатньо вказати державний номер авто, а далі - програма заповнює дані самостійно, отримуючи інформацію із загальнодоступних ресурсів (МТСБУ, МВС). При необхідності надати поліс, його можна відкрити з програми і показати QR код або продемонструвати PDF-версію документа.

"WOG, враховуючи потреби клієнтів, постійно розширює можливості мобільного застосування. Додаток - це не тільки спосіб ідентифікації в рамках програми лояльності, а й дійсно зручний сервіс для автомобілістів. Саме тому ми крокуємо в напрямку маркетплейс. Додаток має стати маркетпейсом різних необхідних автомобілісту сервісів, за рахунок яких клієнт зможе вирішити всі завдання в одному місці. Рішення у вигляді онлайн-покупки обов'язкового поліса страхування авто - це перший крок. Сервіс, який дійсно необхідний автовласникам. Онлайн страхування - це зручно, швидко і комфортно. Оформлення займає 3-5 хвилин - і користувач отримує поліс "на руки", який зберігається в додатку", - говорить керівник Digital marketing WOG Євген Чорний.

Слід також зазначити, що в додатку представлені різні пропозиції від різних страхових компаній - клієнт може вибирати найбільш прийнятний для нього варіант: компанію, ціну, страховку.