Представники групи DCH Олександра Ярославського офіційно презентували архітектурну концепцію нового терміналу міжнародного аеропорту в Дніпрі спільно з компанією-проектувальником.
Презентація відбулася в Дніпропетровській обласній державній адміністрації за участю її керівника Олександра Бондаренка та народних депутатів Верховної Ради, обраних від Дніпра.
Від імені групи DCH проект представляв Володимир Васильченко, генеральний директор міжнародного аеропорту "Харків", керівник проектної групи будівництва нового аеропорту в Дніпрі.
"У розробках був врахований досвід експлуатації міжнародного аеропорту "Харків". Була залучена австрійська компанія, яка раніше спроектувала успішний аеропорт "Харків". У проекті для Дніпра реалізовані деякі найпередовіші ноу-хау з міжнародної практики з проектування аеропортів, які забезпечують максимальний комфорт для пасажирів - це аеропортові технологічні та логістичні ланцюжки, дизайнерські та оформлювальні рішення, а також сервісні служби - митна, прикордонна та інші служби. У деякому віддаленні від основного терміналу буде створено VIP-термінал", - розповів Васильченко.
Андрій Антоненко, директор компанії-проектувальника термінального комплексу UVT GROUP розповів про майбутні параметри нового аеровокзального комплексу, відзначивши, що проект враховує зростання пропускної спроможності міжнародного аеропорту Дніпро до 3 млн пасажирів щорічно протягом найближчих 20 років.
Середня ж пропускна спроможність складе близько 1,6 млн пасажирів щорічно, а загальний обсяг запланованих площ нового терміналу, VIP-терміналу і допоміжних площ складе 35 тис. кв.м.
"У міжнародного аеропорту в Дніпрі ми бачимо великий потенціал зростання пасажиропотоку", - зазначив Андрій Антоненко, представляючи проект.
Олександр Бондаренко, голова Дніпропетровської обласної державної адміністрації, повідомив, що роботи зі створення злітно-посадкової смуги можуть початися вже влітку або восени поточного року.
"Проект дуже швидко рухається. Ще півроку тому нічого не було - ні грошей, ні договору на проектування. Було тільки завдання президента України побудувати новий міжнародний аеропорт. Минуло півроку - і сьогодні у нас є гроші, є підписаний договір на проектування, у нас є готовий і працюючий приватний інвестор. Наше завдання тепер - контроль термінів і виконання завдань за проектом, тому що Дніпро і область чекають новий аеропорт - це дуже важливо, щоб ми були в сучасних транспортних інфраструктурних умовах і були відкриті на повітряні ворота", - сказав керівник Дніпропетровської області.
Міжнародний аеропорт "Дніпро" в минулому році відзначив своє 75-річчя, ступінь конструктивного зносу його будівель досягає 50%. А остання реконструкція злітно-посадкової смуги аеропорту, яка є стратегічним об'єктом державної власності, проводилася близько 30 років тому.
Аеропорт міста-мільйонника має дуже низьку пропускну здатність, а жителі Дніпра змушені користуватися аеропортами інших регіонів України для здійснення ділових або туристичних поїздок, здійснюючи далекі переїзди з пересадками.
Група DCH має успішний досвід модернізації міжнародного аеропорту "Харків" і його подальшої експлуатації, розвитку стратегічного партнерства з найбільшими авіаперевізниками, які пов'язують місто регулярними прямими перельотами в ключові європейські ділові і культурні столиці, на популярні курорти.
За підсумками 2019 року аеропорт Ярославського в Харкові обслужив понад 1,3 млн пасажирів, і входить у ТОП-5 рейтингу повітряних воріт континенту, що найбільш динамічно розвиваються, який складає Міжнародна рада аеропортів (ACI Europe).
Міжнародний аеропорт "Дніпро" після реконструкції та будівництва нової злітно-посадкової смуги довжиною 3200 м також буде здатний приймати сучасні повітряні лайнери всіх типів, у тому числі Боїнг 777. Аеропорт буде обладнаний новітніми системами навігації, метеорологічним і світлосигнальним обладнанням. Новий міжнародний термінал і VIP-термінал в єдиному комплексі отримають високу пропускну здатність - до 3 млн мандрівників на рік.