Державному підприємству для ефективності роботи постійно необхідно комунікувати з різними суб’єктами державної влади як в Україні, так і за її межами, і відсутність законодавчого регулювання публічної адвокації суттєво погіршує результат роботи.
Про це заявив Георгій Зубко - заступник генерального директора з комерційної діяльності аеропорту "Бориспіль" під час обговорення сучасного стану та перспектив розвитку Government to Government lobbyism (G2G) в Україні, що відбулось 13 жовтня в приміщенні інформаційного агентства УНІАН.
Він додав, що від імені аеропорту йому доводиться постійно комунікувати з різними міністерствами, Фондом державного майна та іншими суб’єктами влади щодо потреб аеропорту. І сьогодні важливим є пришвидшення процесу корпоратизації підприємств та посилення повноважень наглядових рад задля ще більш продуктивного розвитку підприємств.
Георгій Зубко також зазначив, що базовим клієнтом аеропорту є авіакомпанії, і для задоволення їхніх потреб аеропорт повинен бути гнучким у питаннях розпорядження своїми площами та заробленими фінансами.