RU  UA  EN

Понеділок, 23 грудня
  • НБУ:USD 41.55
  • НБУ:EUR 43.25
НБУ:USD  41.55
Бізнес

Новини

22 грудня

Всі новини

Клієнтоорієнтований бізнес: у БРСМ-Нафта розповіли про свій сервіс

БРСМ-Нафта провела "День спілкування з клієнтами": більше 50 керівників підрозділів компанії залишили офіси, щоб стати операторами і касирами на заправках. Разом з лінійним персоналом топ-менеджери заправляли автомобілі, мили стекла, консультували відвідувачів супермаркетів, працювали за кавомашинами, касою і на кухні.

Про акцію представники мережі розповіли "Апострофу".

Акції "День спілкування з клієнтами" вже 10 років. Її мета - спілкування з клієнтами, трансформація сервісу та послуг залежно від їх побажань і потреб. Крім того, акція допомагає згуртувати команду БРСМ, зазначили в компанії.

"Ми спілкуємося з клієнтами, дізнаємося їх побажання. Що потрібно впровадити, що б вони хотіли бачити в наших супермаркетах. Завдяки цьому ми отримуємо дуже цінний для нас зворотний зв'язок. Тому ми і говоримо, що ми інші. Ми прислухаємося до клієнтів і чуємо кожного", - говорить Олександр Мельничук, директор Департаменту стратегічного маркетингу БРСМ.

Операційний директор БРСМ Василь Бікус додав, що відповідність кращим світовим практикам і безпосередня комунікація з клієнтами стимулюють зростання компанії, допомагають приймати стратегічні рішення: "Цей проект дозволяє зануритися в епіцентр щоденної робочої атмосфери, зрозуміти і відчути наших клієнтів".

У відповідь на запит клієнтів БРСМ запустила новий для України формат супермаркетів з АЗС - "Good market". Це 13 маркет-комплексів в форматі "3 в 1", які налічують більше 5 тис найменувань товарів. Ціни і асортимент - як в магазині біля будинку: молочна продукція, м'ясо, овочі, фрукти, побутова хімія, товари для тварин і тд.

"Працівники БРСМ всіх рівнів орієнтуються на ефективність роботи і відмінне знання продуктів - як палива, так і товарів, що тут пропонуються. Якість і своєчасність - основні складові репутації мережі. Щоб клієнт максимально продуктивно витрачав свій час, ми об'єднали в одній локації супермаркет, кафе і заправку", - говорить Василь Бікус.

БРСМ-Нафта працює в Україні з 1992 року і налічує 210 АЗК по всій країні. Щодня послугами мережі користуються понад 200 тисяч автомобілістів. У червні 2021 Союз споживачів України із залученням міжнародних компаній досліджували паливо мережі. Зразки дизпалива і бензину "А-95" брала компанія SGS - світовий лідер в сфері інспекційних послуг. Згідно з висновком лабораторії "Інспекторат Україна" - українського підрозділу Bureau Veritas, члена Міжнародної федерації незалежних інспекційних агентств (IFIA) - паливо БРСМ відповідає всім міжнародним стандартам якості.