RU  UA  EN

Субота, 2 листопада
  • НБУ:USD 40.95
  • НБУ:EUR 44.25
НБУ:USD  40.95
Бізнес

В Україні спостерігається бум споживання і виробництва енергетичних напоїв - The New York Times

Енергетичні напої стали невід'ємною частиною життя українських солдатів на передовій, зазначається, що вони допомагають долати втому і зберігати боєготовність у складних умовах.

Про це пише The New York Times.

Так, Андрій, один з військових, зазначає: "Енергетичні напої стали для нас справжнім порятунком. Вони допомагають залишатися на ногах навіть тоді, коли сил уже зовсім не лишається". Інший військовий, Олексій, додає: "Ми п'ємо енергетики, щоб мати можливість швидко реагувати на зміни в бойовій обстановці. Вони дають нам необхідний заряд енергії та підтримують нашу витривалість". Військовий з позивним "Псих" також розповідає: "Уявіть, що треба пройти 3-4-7 км. А ти на собі маєш 40 кг спорядження. Майже не їв і не спав днів 3. Якщо не вип'єш (енергетичний напій) — звідки візьмеш сили для цього останнього ривка?".

Як стверджує The New York Times, що помістило репортаж з України на першій шпальті, попит на енергетики та їх продажі стрімко зростають: "Енергетичні напої стали одним з небагатьох позитивних елементів української економіки. Широке різноманіття та божевільні смаки продовжують з'являтися один за одним". За інформацією NYT, асортимент енергетичних напоїв продовжує розширюватися, задовольняючи зростаючі потреби військових.

"Українські компанії продають ці напої, щоб допомогти фронтовикам і підняти їхній бойовий дух, утіленням якого вони зараз і є, брендуючи їх у камуфляжні етикетки чи патріотичні гасла та назви на кшталт "Волі", – слова, яке означає свободу і силу духу", — зауважує NYT.

"Ми пишаємося тим, що можемо підтримати наших воїнів у такий важкий час. Енергетичні напої "Воля" допомагають їм залишатися бадьорими та сконцентрованими, що є вкрай необхідним під час виконання бойових завдань",— прокоментував Марко Ткачук, генеральний директор IDS Ukraine, компанії – власниці бренду "Воля". Компанія щомісячно безоплатно передає десятки тисяч енергетиків на передову.

Енергетичні напої стали невід'ємною частиною війни, пишуть журналісти: "Деякі солдати казали, що краще б брали із собою у бій енергетичні напої, ніж хліб. Інші зауважували, що такі напої стали на передовій своєрідною валютою".

Незважаючи на проблеми економіки та мільйони українців, які покинули країну, продаж енергетичних напоїв в Україні з початку війни зріс майже на 50%, як свідчать дослідження галузі. Вже у 2022 році українські лідери індустрії напоїв зрозуміли, що відбувається щось важливе — напруга війни співпала зі світовим бумом у сфері енергетичних напоїв.

"Російське вторгнення змінило всі аспекти життя в Україні, зокрема підвищився попит на швидку дозу кофеїну, для якої не потрібні кава, окріп, чашка чи пакетик чаю. І це була необхідність не лише для солдатів", — заявляє NYT.