Процедура приєднань до електричних мереж була причиною скарг жителів Київської області та забудовників і Київобленерго в складі ДТЕК змінив внутрішні процеси в компанії, щоб послуга приєднань стала простою і зрозумілою для клієнтів.
Про це повідомляється в прес-релізі ДТЕК.
"Раніше все оформлення документів відбувалося офлайн, в паперовому вигляді. Щоб оформити підключення до мереж клієнтам необхідно було приходити до районного підрозділу електромереж або центру обслуговування від 5 до 12 разів. Це неприйнятна ситуація. Ми розуміємо потреби сучасних клієнтів, тому перевели послугу в онлайн. Починаючи з листопада кожен бажаючий може скористатися електронною формою у нас на сайті, подати заявку на стандартне підключення і відстежувати статус її виконання", - зазначив генеральний директор Київобленерго Віталій Шайда.
За інформацією ДТЕК, онлайн-формою подачі заявки на приєднання вже скористалося 2700 клієнтів.
"Тривалість виконання стандартних підключень знизилася в 3 рази - з 63 днів у 2018 році до 26 днів у травні. Законодавством передбачено 45-60 днів", - додав він.
Як зазначили в ДТЕК, скоро подати заявку на приєднання можна буде через мобільний додаток "Мережі онлайн", яке ДТЕК Мережі запустить до кінця літа.
Крім того, в компанії повідомили, що час ліквідації аварій за рік скоротився вдвічі, були реконструйовані дві підстанцій в Ірпені і Вишгороді, а також відремонтовані близько 4882 км ліній 0,4-110кВ.
Також компанія запустила послугу планування точної дати візиту монтера через вебсайт, відкрила перший сучасний центр обслуговування клієнтів в Ірпені і запустила мобільний додаток "Мережі онлайн".
"Одна з цілей, яку ми поставили - це привести клієнтський сервіс у відповідність до світових стандартів. Для цього ми будуємо проактивне інформування клієнтів про планові і аварійні ремонти, оновлюємо ЦОКі і діджіталізуємо сервіси. Рік тому лише 20% популярних послуг можна було замовити онлайн, тепер відсоток зріс до 50%. І ми продовжуємо цифровізувати послуги", - зазначив гендиректор ДТЕК Мережі Іван Гелюх.
У компанії розповіли, що "Мережі онлайн" стане доступним в AppStore і Google Play Market до кінця літа. Через додаток клієнти зможуть оперативно дізнаватися про відключення електроенергії і часу їх ліквідації, передавати показання електроенергії і інформацію про обриви або дефекти обладнання, завантажуючи фото з місця аварії. Крім цього, в розробці знаходиться клієнтський портал з функціоналом як в додатку. Портал буде зручним продуктом для тих, хто звик користуватися сайтом компанії за допомогою стаціонарних комп'ютерів і ноутбуків. Запланована дата запуску - листопад 2020.
Ще одна популярна послуга, яку впровадили в компанії, - планування дати візиту монтера для обслуговування лічильника. Послуга доступна для жителів 6 районів Київської області, нею вже скористалися близько 10 000 клієнтів. До 1 жовтня послуга стане доступна жителям усіх районів регіону.