Важливим фактором ціноутворення на ринку автомобільного палива є попит, який в даний час починає знижуватися.
Таку думку висловили опитані "Апострофом" експерти.
Директор спеціальних програм НТЦ "Психея" Геннадій Рябцев в коментарі "апостроф" зазначив, що попит грає проти підвищення вартості пального.
"Зараз вже сезон зниження попиту, особливо на дизельне паливо. До того ж не треба забувати про карантин, який не сприяють зростанню цін", - підкреслив він.
Президент Асоціації операторів ринку нафтопродуктів Леонід Косянчук погоджується з тим, що низький попит не сприяє зростанню цін. Він також додає, що ситуація складається таким чином, що ціни навіть можуть знизитися.
За словами заступника директора ТОВ "Консалтингова група А-95" Артема Куюна, скраплений газ взимку не дуже актуальний для автомобілістів.
"Заходимо в холодний сезон, а газ має технологічні чинники використання, які більше говорять про здешевлення, ніж навпаки", - говорить експерт.
Детальніше про те, скільки буде коштувати бензин, дизельне паливо і автогаз до Нового року читайте в матеріалі "Апострофа": Гривня вниз, бензин вгору: що буде з цінами на паливо до кінця року