RU  UA  EN

Субота, 27 квітня
  • НБУ:USD 39.35
  • НБУ:EUR 42.00
НБУ:USD  39.35
Бізнес

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

26 квітня

Всі новини

У Facebook з'явиться "жива" реклама: що це значить

Адміністрація соціальної мережі Facebook розширила функціонал рекламних повідомлень, які бачать користувачі сервісу.

Про це повідомляється в офіційному блозі компанії.

У повідомленні уточнюється, що мережа додала нові формати інтерактивної реклами, з якої можна взаємодіяти прямо в стрічці новин.

Зокрема, після введення новацій можна буде запустити відеорекламу з опитуваннями. Рекламодавці зможуть завантажувати в оголошення короткі відеоролики, додавати питання з двома варіантами відповідей.

З'явиться реклама з елементами доповненої реальності. У них користувачі зможуть спробувати рекламовані продукти - за допомогою камери свого смартфона.

Стануть доступні ігри для просування брендів. У них можна в ігровій формі знайомити користувачів зі своєю продукцією, роздавати промокодом і подарунки.

Як повідомляв "Апостроф", раніше в мережі були опубліковані сотні фотожаб, якими висміяли зовнішній вигляд і вартість нового гаджета від Apple.