Адміністрація соціальної мережі Facebook розширила функціонал рекламних повідомлень, які бачать користувачі сервісу.
Про це повідомляється в офіційному блозі компанії.
У повідомленні уточнюється, що мережа додала нові формати інтерактивної реклами, з якої можна взаємодіяти прямо в стрічці новин.
Зокрема, після введення новацій можна буде запустити відеорекламу з опитуваннями. Рекламодавці зможуть завантажувати в оголошення короткі відеоролики, додавати питання з двома варіантами відповідей.
З'явиться реклама з елементами доповненої реальності. У них користувачі зможуть спробувати рекламовані продукти - за допомогою камери свого смартфона.
Стануть доступні ігри для просування брендів. У них можна в ігровій формі знайомити користувачів зі своєю продукцією, роздавати промокодом і подарунки.
Як повідомляв "Апостроф", раніше в мережі були опубліковані сотні фотожаб, якими висміяли зовнішній вигляд і вартість нового гаджета від Apple.