У найближчі 10-15 років телебачення буде зберігати свій вплив на мислення українців через те, що у них немає доступу до більш якісних альтернатив через низькі доходи.
Про це розповів засновник інтернет-видання "Апостроф", телеканалу "Апостроф TV", дипломат, екс-директор департаменту європейської інтеграції секретаріату КМУ та головний радник Міжнародного центру перспективних досліджень Василь Філіпчук в інтерв'ю "Укрінформу".
Так, він розповів про статистику та відмінності у споживанні телепродукту в Україні та США.
"Колись в США телевізор давав 80% інформації населенню. З кожним роком відсоток знижувався, років десять тому показник опустився до 55-56% і станом на минулий рік тримався на цьому рівні попри те, що молодь вся в Youtube, соцмережах (та й частина людей середнього віку теж). Телевізор навіть в Америці (а ми відстаємо від неї років на 10) зберігає вплив щонайменше на половину аудиторії. Люди звикли. Змінився формат телевізійного мовлення, але телевізор як спосіб доставки інформації залишився і, гадаю, ще років 30 йому нічого не загрожує. Якщо виходити з цього, то в Україні ще років 10-15 телевізор буде одним з основних засобів комунікації, а ще 5-7 років – головним. Ще три роки тому він був таким для 85% українців. Колись показник дорівнював 75%, але через зубожіння зріс і зараз становить від 70 до 80 за різними даними. Ми не говоримо про тих, хто одягає Луі Віттон і їздить на "Теслах", а про середнього жителя великого міста. І доки ми залишатимемося бідною країною з 5000 доларів ВВП на душу населення, ТБ буде основним джерелом, бо нічого не коштує. Навіть Youtube у смартфоні вимагає хорошого інтернету, пакету доступу. Тому альтернативи телебаченню поки нема", - зазначив він.
Також засновник "Апостроф TV" розповів про можливі альтернативи телебаченню, які наразі недоступні для більшості українців. Саме тому, на його думку, телевізійний продукт поки зберігає вплив на мислення мешканців країни.
"Тільки багаті люди не мають потреби дивитися ТБ. Вони можуть отримати інформацію, читаючи цікаве в інтернеті. З газет за передплатою, наприклад. Немає нічого кращого за The Economist, наприклад, вони напрочуд коротко і якісно все подають. Але підписка коштує 250 євро на рік. Або Medium - чудова нова американська платформа. Її слід демонструвати журналістам-новачкам як зразок СЕО чи подачі заголовків. Вони такі, що тиснути хочеться на кожен. Але одна стаття - це 3-5 доларів для читача", - сказав Василь Філіпчук.