Перехід державних компаній, в тому числі залізничного оператора "Укрзалізниця", на довгострокові контракти з постачальниками товарів і послуг дозволять отримати більш низьку ціну на аукціонах.
Таку думку висловив директор Будинку демократії Анатолій Оксітюк, передає Gazeta.ua.
"Довгі контракти, як правило, дозволяють отримати більш низьку ціну, а для держкомпаній в нинішніх умовах це вкрай важливо. Крім того, відсутність чехарди зі зміною підрядників знизить кількість скандалів, які в останні роки постійно переслідують залізничного монополіста", - зазначив він.
За словами експерта, впроваджувана УЗ нова практика взаємин з підрядниками відповідає передовому міжнародному досвіду.
"Нове керівництво Укрзалізниці робить абсолютно правильно. Перехід до довгострокового стратегічного партнерства з постачальниками комплектуючих і устаткування - це відхід від старої практики, коли з кожною зміною керівництва змінюються і фірми-підрядники, і перехід до прозорої європейській культурі взаємин з партнерами", - констатував Оксітюк.
Експерт повідомив, що всі європейські залізничні оператори намагаються укласти довгострокові контракти з виробниками залізничої техніки.
"Умовним Alstom, Bombardier або Siemens незрозуміла гра "в коротку", вони повинні знати своє завантаження на 5-10 років вперед. У свою чергу, і залізні дороги отримують гарантовані поставки без ризику їх зриву. Це взаємовигідна співпраця", - підкреслив він.