Міністр Криклій повідомив, що МІУ зареєструвало свою версію законопроєкту щодо реформи громадського транспорту, однак документ розкритикували експерти.
Зокрема подив щодо якості документа висловив народний депутат чотирьох скликань, ексмер Маріуполя Михайло Поживанов для ресурсу "Лівий берег".
"Розбудіть мене хтось, бо мені здається, що я сплю. Тобто лобісти законопроєкту цілком серйозно вважають, що вони можуть створити конкурента для КП "Київський метрополітен" і що до столиці через систему ProZorro може зайти якась альтернативна підземка зі своїми вагонами? А потім, через 15 років, так само піде з ринку, поскладавши вагони в коробочку, як дитячі кубики? І той самий фокус можна прокрутити з тролейбусами та трамваями?" – зазначає Поживанов.
Також екснардеп побоюється, що реформа в редакції МІУ може погіршити нинішню ситуацію на ринку перевезень.
"Якщо перевізник візьме в оренду колишній комунальний маршрут і заломить непідйомну ціну за проїзд, це спровокує обурення серед населення. Навіть удвічі збільшена вартість проїзду (було 8 грн, стане 16) дуже вдарить по гаманцях. Що тоді робити перевізнику? Встановлювати нерентабельні ціни? Юзати старі машини без жодних кондиціонерів? Чи брати кредит під нові автобуси, підвищувати ціни та гордо возити 1-2 пасажирів, прогорівши під кінець терміну оренди?" – йдеться в блозі Поживанова.