RU  UA  EN

Неділя, 5 травня
  • НБУ:USD 39.25
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.25
Бізнес

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

5 травня

4 травня

Всі новини

Новий директор "Борисполя" буде боротися з корупцією і повертати пасажиропотік - ЗМІ

Новому гендиректору міжнародного аеропорту "Бориспіль" Олексію Дубревському доведеться не тільки займатися поверненням докризових обсягів пасажиропотоку і залученням інвестицій в інфраструктуру аеропорту, але і боротися з корупційними схемами, які дісталися йому від попередників.

Про це пише видання "Фокус".

За даними Мінінфраструктури, у Дубревського більше 15 років досвіду роботи в авіації, він працював в Lufthansa, керував комерційним напрямком аеропорту "Донецьк" ім. С. Прокоф'єва, був директором з розвитку бізнесу аеропорту Рас-ель-Хайма (ОАЕ). Протягом останніх двох років Дубревський очолював КП Міжнародний аеропорт Запоріжжя (в статусі в.о.). Представляючи нового гендиректора, міністр інфраструктури Олександр Кубраков заявив, що серед першочергових завдань Дубревського - відновлення доковідних показників роботи аеропорту "Бориспіль". Завдання ускладнюється тим фактом, що закриття повітряних просторів Росії і Білорусі ставить під сумнів розвиток "Борисполя" як хаба між сходом і заходом.

"Модернізація інфраструктури, оптимізація неавіаційної діяльності, фінансування інвестпроектів, реалізація яких є базисом для створення високотехнологічного і прогресивного аеропорту, що підвищує не тільки інвестиційну привабливість "Борисполя", а й усієї країни. Робота з налагодженням нових партнерств має тривати в режимі нон-стоп", - зазначає Дубревський.

Основним завданням підприємства має стати формування сприйняття аеропорту не тільки як об'єкта авіаційної інфраструктури, але і як мультисервисного комплексу, який надає широкий спектр послуг B2C, B2B в авіаційній і неавіаційної сфері. Серед завдань - робота з неавіаційними доходами, поліпшення сервісу таксі при аеропорті, упорядкування розміщення реклами. Важливим напрямком має стати розвиток безбар'єрності для маломобільних груп населення, створення умов для підвищення кваліфікації співробітників.

Найбільше уваги буде приділено боротьбі з корупцією. У жовтні 2020 СБУ розкрила змову колишнього керівництва "Борисполя" з підрядниками будівництва паркінгу, в рамках якої зловмисники завищували обсяги виконаних робіт і переводили в готівку бюджетні гроші через фірми-прокладки. За даними СБУ, схема, яка процвітала коли аеропорт очолював Павло Рябікін, дозволила перевести в готівку 37 млн грн і сформувати близько 6 млн необґрунтованого податкового кредиту. Друга схема - здача в оренду комерційних площ "потрібним" компаніям за заниженими цінами. За даними НАБУ і САП, схема діяла мінімум 5 років. Посадовці аеропорту, змовившись з орендарями, завдали збитки "Борисполю" на більш ніж на 16,5 млн грн. Третя група схем - особливе ставлення до деяких авіакомпаній, наприклад, МАУ або російської Інтеравіа. Експерти називають "пільгові" умови по оренді місць для авіапарків перевізників, коли останні платять не за весь майданчик, а тільки за частину. ЗМІ писали і про боргові відносини "МАУ" і "Борисполя", які коштували ДП багатомільйонних збитків. В рамках схеми з вексельними розрахунками борги по якій до осені 2020 досягли 500 млн грн, і авіакомпанія Коломойського пішла в суд, щоб визнати свої зобов'язання недійсними. Четвертий тип зловживань - "робота" з вантажними перевезеннями. Схеми працюють від індивідуального створення проблем на митному або прикордонному контролі окремим пасажирам - до "втрачених", "тіньових" вантажів на мільярди гривень, які надходять в аеропорт без належного оформлення з "відкатами" керівництву.