RU  UA

Четвер, 18 квітня
  • НБУ:USD 39.30
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.30

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

18 квітня

Всі новини

Росія вступила в бій з Україною за одноосібні авіаперевезення для НАТО

Російське підприємство "Волга-Дніпро" слідом за українським держпідприємством "Антонов" подало заявку на тендер по наданню НАТО послуг з негабаритних авіаперевезень.

Про це повідомляє Комерсант.

Раніше спільне підприємство цих компаній, які володіють більшою частиною комерційного парку важких транспортних літаків Ан-124 "Руслан", заробляло на наданні НАТО послуг з негабаритних авіаперевезень. За даними НАТО, в 2014 році клієнти проекту законтрактували не менше 2,4 тис. льотних годин, але в 2015-2016 роках обсяг знизився до 1,8 тис. годин. Як повідомляла Deutsche Welle, в 2014 році Німеччина заплатила за свою частку перевезень €67 млн, у першій половині 2015 року — €21 млн.

Поточний контракт закінчується в грудні. Вже минулого тижня стало відомо, що держкомпанія "Авіалінії Антонова" подала заявку на тендер програми SALIS (Strategic Airlift Interim Solution), щоб виконувати перевезення для НАТО без Росії.

Компанія "Волга-Дніпро" також подала самостійну заявку на тендер SALIS минулого тижня, повідомляє джерело видання.

"Джерело поянило пояснив, що ще на початку року партнери по СП намагалися окремо брати участь у тендері НАТО. Але замовники прораховують можливі ризики збоїв в польотах, і оскільки відповідальність української та російської компаній в частині постачання комплектуючих або належності сертифіката льотної придатності поділена, то сторонам було запропоновано "виробити компроміс". Але для Києва питання "принципово політичне", і варіант подальшої співпраці виявився неможливим", - повідомляє видання з посиланням на джерело.

Як повідомляв "Апостроф", ДП "Антонов" до кінця 2016 року планує підписати контракт з китайською компанією Aerospace Industry Corporation of China.