В Україні розмови про поновлення перевірок та неякісний бензин - натякають на продукцію міні-заводів. Робиться це на користь певних учасників ринку, які відчувають, що паливний ринок насичується і вже точиться боротьба за клієнтуру.
Про це повідомив один з учасників паливного ринку на умовах анонімності.
Так, за словами співрозмовника, боротьба за скасування мораторію на перевірки – елемент конкурентної боротьби між імпортерами та внутрішніми виробниками пального.
"Кардинально нічого не змінилося, але комусь потрібно, щоб розпочалися перевірки. Пального в Україні достатньо, щоб черги просто зникли. Зараз ми імпортуємо бензину більше, ніж у січні та лютому. І зараз триває боротьба між мережами АЗС за клієнтуру. Тому у вуха наших чиновників вже могли вкласти ідею: зараз на ринку дуже вдалий момент, щоб його сегментувати та прикрити тих, хто продає спиртовий бензин чи ще щось. Цим займалися, до слова, весь 2021 рік і були витрачені божевільні гроші на те, щоб медійно і корупційно "мочити" міні-заводи, деякі мережі", - зазначає він.
Таким чином, каже співрозмовник, зараз ми спостерігаємо продовження цієї війни. На ринку є частина продукту, яка досі виробляється в Україні - якості від Євро-3 до Євро 5. І зараз - вдалий момент зробити країну цілком залежною від імпортованого пального.
"...здається, що зараз хтось вирішив, що сьогодні вдалий момент зробити нашу країну на 100% залежною від імпорту пального. Цього не можна повторювати. Тому розмови про неякісний бензин натякають на продукцію міні-заводів. Це робиться на користь одних із учасників ринку, які відчувають, що ринок насичується і точиться боротьба за клієнтуру. Якщо зараз служба вирішить провести перевірки по всій країні, вона просто "підгодується", - зауважив учасник ринку.
Більше читайте у матеріалі "Апострофа": Заправив авто та заглох: що не так із бензином в Україні