Українці нерідко скаржаться на роботу ПриватБанку: клієнт розповів, що банк заблокував його валютну картку. Перед цим чоловік поклав туди досить велику суму грошей, до якої тепер не матиме доступу протягом 180 днів.
Про це він розповів на сайті "Мінфін".
"Закинув долари зі своєї іноземної картки на свою валютну картку в приваті на загальну суму 1600 доларів. І без жодного попередження просто заблокували аккаунт, заморозили картки та доступ до рахунків. Зателефонував на гарячу лінію, надав підтверджуючі документи, які проводили транзакції зі свого рахунку. Сказали чекати до 180 днів, а це півроку", - обурюється чоловік.
Він додав, що у відділенні ПриватБанку допомогти йому не змогли і сказали телефонувати на гарячу лінію, де просто не беруть слухавку. Він зазначив, що ПриватБанк залишив його без засобів для існування.
Зазначимо, офіційної відповіді ПриватБанк клієнту не дав, але читачі припустили, що це була карта Revolut або іншого сервісу зі слабкою ідентифікацією клієнта, в цьому випадку на перевірку платежу йде від тижня до півроку. Отже, дії банку могли бути правомірними.
Раніше "Апостроф" розповідав, що ПриватБанк блокує рахунки українців за кордоном.