Українські банки після вступу в силу закону про фінансовий моніторинг почали блокувати перекази до п'яти тисяч гривень, а також заморожувати кошти на депозитах. Щоб домогтися розблокування переказів, українцям потрібно поскаржитися на банк, а робиться це за певними правилами.
Як повідомили в НБУ, спершу людина повинна звернутися до свого банку і спробувати вирішити питання без втручання Нацбанку.
Якщо скарга була проігнорована, або ж банк відмовляється визнавати правоту клієнта, тоді вам потрібно зателефонувати на гарячу лінію 0800505240 (дзвінки безкоштовні) або написати листа на пошту [email protected].
У зверненні вам потрібно уточнити деталі питання і надати свої дані.
"У зверненні вкажіть ваше прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання та електронну пошту. Розкажіть суть порушеного питання, вашої пропозиції або скарги. Інформації має бути достатньою для обґрунтованого рішення НБУ", - говорять в прес-службі регулятора.
При цьому НБУ не розглядатиме анонімні звернення без імені автора і зазначення місця його проживання.
У Нацбанку обіцяють надати відповідь на письмове звернення не пізніше 30 днів. Якщо ж звернення не потребує додаткового вивчення і перевірки, то відповідь вам прийде протягом 15 днів.
Як повідомляв "Апостроф", в умовах карантину, оголошеного в Україні, комунальні платежі краще здійснювати онлайн, для цього є кілька способів.