RU  UA  EN

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Політика

Новини

21 листопада

Всі новини

Світлична озвучила плани дорожників Харківської області на 2019 рік

У Харківській області прийнято рішення в пріоритетному порядку відремонтувати трасу Р-51 Мерефа-Лозова-Павлоград, яка з'єднує Харківську і Дніпропетровську області, яку капітально не ремонтували 50 років.

Таке рішення було прийнято на плановому засіданні дорожніх служб, науковців та представників обласної влади, яке пройшло в Харкові під головуванням керівника ОДА Юлії Світличної.

У Харківській області протяжність доріг - найбільша по всій Україні - 9,5 тисячі кілометрів. І хоча за два минулі роки вдалося відремонтувати основні магістралі - траси на Суми, Слов'янськ, Куп'янськ, залишаються ще проблемні питання.

"Зупинятися ми не маємо наміру. Одним з важливих напрямків, який потребує капітального ремонту, є дорога Харків-Лозова-Павлоград. У 2017 році ми почали її ремонт. В цьому році продовжимо. І до тих 35 км полотна, які вже відновлені, додамо ще більше 70 км", - сказала глава області.

Основною особливістю траси є велика завантаженість сільськогосподарським транспортом, що перевозить в сезон урожай аграріїв. Саме через це дорога зазнає значних руйнувань. Крім того, нинішнє будівництво покликане розвантажити центр міста Лозова, через який проходить траса - буде виконаний унікальний проект споруди об'їзної дороги за кошти дорожнього фонду.

Фінансування на ремонт цієї дороги за президентською ініціативою було закладено в державному бюджеті окремим рядком.

У своєму коментарі в Facebook, Світлична зазначила, що почати роботи на цій та інших дорогах в області необхідно не "як завжди" в середині літа, а як тільки дозволять погодні умови.

За інформацією служби автодоріг Харківської області, необхідна для ремонту документація є, експертизи пройдені, все готово для проведення тендерних процедур. Ремонт дороги розраховують почати в березні.

Для здешевлення робіт спільно з вченими розробили проект, який передбачає три типи конструктивів: найменш зруйновані ділянки будуть фрезерувати і укладати на них новий асфальтобетон; на більш зруйнованих ділянках частково відновлять основу; на повністю зруйнованих - основу замінять повністю.