RU  UA  EN

Четвер, 21 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Політика

Новини

21 листопада

Всі новини

ЗМІ розповіли про реальні інтереси "активістів", які тиснуть на Мінекономіки

Ряд громадських активістів, які виступають за блокування розроблених "Укравтодором" рекомендацій щодо проведення дорожніх тендерів, мають прямий інтерес в прийнятті альтернативного варіанту документа, оскільки можуть бути пов'язані з "тендерними тролями".

Про це пишуть Коментарі.

Серед таких організацій - Всеукраїнська дорожня асоціація (ВДА), Ліга антитрасту, редактор видання "Наші гроші" (пише про державні закупівлі) Юрій Ніколов, "Ініціатива по прозорості інфраструктури" (CoST) і Transparency International Україна. Вони виступили з низкою синхронних заяв на підтримку "вихолощеної" редакції методрекомендацій і зі звинуваченнями у тиску на Мінекономрозвитку з боку великих учасників ринку.

Один з головних "маніфестів" групи розміщено на сайті Transparency International Україна, і це - явний конфлікт інтересів, пише видання.

"Оскільки координатор системи Dozorro і керівник напрямку інноваційних проектів організації Іван Лахтіонов є чоловіком директору департаменту держзакупівель Мінекономіки і голови робочої групи з доопрацювання методрекомендацій - Лілії Лахтіонової, він активно підтримує публікації з критикою рекомендацій, і сам публікує критичні матеріали на тему. Складно уявити, що його дружина дотримується в ситуації діаметрально протилежної або нейтральної позиції", - наголошується в матеріалі.

Серед підписантів документа є CoST - ініціатива, яку в Україні очолювала один з нинішніх заступників міністра інфраструктури Наталія Форсюк. Нещодавно ЗМІ публікували інформацію про пролобійовану нею схему, згідно з якою підрядники дорожнього будівництва повинні наймати "незалежних" інженерів-консультантів при будівництві будь-якого дорожнього об'єкта і заплатити їм не менше 6 млрд грн на рік. Документ підписали Ліга антитрасту і сайт "Наші гроші".

З "тендерним тролем" Амірханяном пов'язаний глава ГО "Всеукраїнська дорожня асоціація" Артем Гриненко, якого було помічено в корупції на посаді ДАК "Автомобільні дороги України", а також приймав ряд рішень на користь Амірханянів.

"Позиція Мінекономрозвитку невідома. Чи займе воно сторону "активістів", або прислухається до думки більшості учасників ринку - бізнесу, який вклав мільйони доларів в інфраструктуру, техніку і людей, створив десятки тисяч робочих місць - покажуть найближчим часом. Адже проект методрекомендацій має бути затверджений до середини травня", - резюмує видання.