RU  UA  EN

Вівторок, 4 березня
  • НБУ:USD 41.15
  • НБУ:EUR 43.00
НБУ:USD  41.15
Політика

Новини

4 березня

Всі новини

ЗМІ розповіли про реальні інтереси "активістів", які тиснуть на Мінекономіки

Ряд громадських активістів, які виступають за блокування розроблених "Укравтодором" рекомендацій щодо проведення дорожніх тендерів, мають прямий інтерес в прийнятті альтернативного варіанту документа, оскільки можуть бути пов'язані з "тендерними тролями".

Про це пишуть Коментарі.

Серед таких організацій - Всеукраїнська дорожня асоціація (ВДА), Ліга антитрасту, редактор видання "Наші гроші" (пише про державні закупівлі) Юрій Ніколов, "Ініціатива по прозорості інфраструктури" (CoST) і Transparency International Україна. Вони виступили з низкою синхронних заяв на підтримку "вихолощеної" редакції методрекомендацій і зі звинуваченнями у тиску на Мінекономрозвитку з боку великих учасників ринку.

Один з головних "маніфестів" групи розміщено на сайті Transparency International Україна, і це - явний конфлікт інтересів, пише видання.

"Оскільки координатор системи Dozorro і керівник напрямку інноваційних проектів організації Іван Лахтіонов є чоловіком директору департаменту держзакупівель Мінекономіки і голови робочої групи з доопрацювання методрекомендацій - Лілії Лахтіонової, він активно підтримує публікації з критикою рекомендацій, і сам публікує критичні матеріали на тему. Складно уявити, що його дружина дотримується в ситуації діаметрально протилежної або нейтральної позиції", - наголошується в матеріалі.

Серед підписантів документа є CoST - ініціатива, яку в Україні очолювала один з нинішніх заступників міністра інфраструктури Наталія Форсюк. Нещодавно ЗМІ публікували інформацію про пролобійовану нею схему, згідно з якою підрядники дорожнього будівництва повинні наймати "незалежних" інженерів-консультантів при будівництві будь-якого дорожнього об'єкта і заплатити їм не менше 6 млрд грн на рік. Документ підписали Ліга антитрасту і сайт "Наші гроші".

З "тендерним тролем" Амірханяном пов'язаний глава ГО "Всеукраїнська дорожня асоціація" Артем Гриненко, якого було помічено в корупції на посаді ДАК "Автомобільні дороги України", а також приймав ряд рішень на користь Амірханянів.

"Позиція Мінекономрозвитку невідома. Чи займе воно сторону "активістів", або прислухається до думки більшості учасників ринку - бізнесу, який вклав мільйони доларів в інфраструктуру, техніку і людей, створив десятки тисяч робочих місць - покажуть найближчим часом. Адже проект методрекомендацій має бути затверджений до середини травня", - резюмує видання.