Україна має не найкращу портову інфраструктуру, але це не заважає Міністерству інфраструктури Владислава Криклія встановлювати одні з найвищих в світі тарифів на портові збори.
Про це повідомляють "Українські новини".
Портові збори сплачують судновласники за відвідування портів і використання їх інфраструктури. Як уточнює ЗМІ, існує дві основні моделі портових зборів: англійська, коли платять за утримання порту, і французька, коли оплачують роботу господарюючих суб'єктів.
"Але Україна придумала власну модель: просто дуже потрібні гроші. В українських портах судновласник повинен сплатити 7 податків: корабельний, канальний, маяковий, причальний, санітарний, якірний і адміністративний збори. При тому, що інфраструктури в Україні майже немає, а міністерство є", - роблять висновок журналісти.
Портові збори в Україні є одними з найдорожчих у світі і є найвищими серед країн Чорноморського басейну.
Раніше українські ЗМІ повідомляли, що міністр інфраструктури Владислав Криклій взяв в помічники "експерта по відкатах". Народний депутат Олександр Дубинський стверджував, що радник міністра Андрій Батищев раніше очолював Укравтодор, де на тендерах в ручному режимі "визначав" переможців і сформував систему відкатів - по 12,5% з кожного підряду.