Обласна рада Дніпропетровської області виділила величезні суми на дороги, при цьому медицина та інші галузі залишилися недофінансовані. Журналісти пов'язують це з тим, що власником компаній по ремонту доріг є перший заступник голови облради Святослав Олійник і він намагається забезпечити держзамовленнями свої компанії, передає From.ua.
Також вони називають Олійника негласним "смотрящим" за областю. Раніше він був прокурором Дніпра, членом БЮТ і Партії регіонів, а зараз є головою фракції "Відродження" в обласній раді і на посаді намагається "всі ключові фінансові та кадрові питання замкнути на себе".
Зазначається, що з липня до початку вересня нинішнього року, компанії, афілійовані з Олійником, отримали з бюджету області понад 200 млн грн.
Олійник і раніше отримував бюджетні гроші, при цьому його компанії регулярно залишали недобудови - зокрема, спортивні об'єкти та дитячі садки. Державні органи припинили з ним співпрацю в певний період, але зараз вона відновилася.
За даними eData і ProZorro, компанія "Спецдоррембуд", пов'язана з Олійником, отримувала ці 200 млн безліччю частих траншей - близько 60-ти від декількох сотень тисяч до декількох мільйонів кожен. При цьому у вересні швидкість виведення грошей з бюджету на компанії Олійника досягла 10 млн грн в день, а його мета, як повідомляють ЗМІ, 1 млрд гривень, оскільки саме стільки складають зобов'язання його компаній перед кредиторами, в числі яких і держава.
За даними YouControl, уповноваженою особою "Спецремдорбуд", яка отримала 200 млн гривень, є Тарас Палій. Він володів компанією Україно-польське підприємство з іноземними інвестиціями УПС, яка до втечі Віктора Януковича отримувала мільярдні держзамовлення на ремонт доріг, і при цьому ефективних робіт не проводила.
У 2014 році, коли губернатором області був призначений Ігор Коломойський, Олійник на посаді заступника глави області викрив Палія, той опинився за гратами за звинуваченням у розтраті бюджетних грошей, а потім був амністований. Його УПС перейшла у власність Олійника через підставних осіб.
Компанія продовжила займатися здійснювати неефективні ремонти доріг і отримала ряд претензій від служби контролю якості Укравтодору і вимога виправити недоліки за свій рахунок (йдеться про ділянки на трасах Дніпро - Запоріжжя і Дніпро - П'ятихатки). Грошей на роботи у компанії не виявилося, і Олійник продав її місцевому бізнесмену. Слід зазначити, що зобов'язання за колишнім власником залишилися, тому він і намагається, на думку місцевих активістів отримати максимальне фінансування з бюджету області.