RU  UA  EN

Понеділок, 25 листопада
  • НБУ:USD 41.05
  • НБУ:EUR 42.85
НБУ:USD  41.05
Політика

Новини

25 листопада

Всі новини

З напряму перетворилася на трасу: радник прем'єра Голик розповів про ремонт дороги Мерефа-Лозова

Уряд планує залишити старі методи "Укравтодору" в минулому і ремонтувати траси з початку і до кінця.

Про це написав у Facebook радник-прем'єр-міністра Юрій Голик, коментуючи ремонт траси Мерефа-Лозова.

Голик назвав її "яскравим прикладом ідіотського підходу в рамках старої концепції Укравтодору".

"Кілька доріг в Харківській області другий рік стоять без верхнього шару (тільки в нижньому). Але на 2019 рік було виділено 1 млрд на цю трасу. Трасу категорії М - Міжнародна - не доробили, але трасу категорії Р - Регіональна - почали. Звичайно ж, і цю трасу теж не планували закінчувати. Вважали, що достатньо зробити вирівнюючий шар і залишити дорогу в такому стані зимувати. Генії планування", - констатує радник прем'єр-міністра.

"Геніальні планери забули про ще один свій "прокол" - відремонтована дорога закінчується на кордоні з Дніпропетровською областю, в якій Укравтодор робити продовження цієї дороги в найближчі кілька років не планував", - розповів він.

На щастя, за словами Голика, восени знайшли спосіб довести більшу частину траси Мерефа-Лозова до кінця. Дорога перетворилася на трасу, хоча повністю не завершена.

"У наступному році всі розпочате і кинуте в рамках улюбленої колись в Укравтодорі концепції "давайте почнемо, а потім кинемо, як-небудь доробимо" буде добудовано і дороблено. Нові об'єкти будуть робитися в рамках концепції "від початку і до кінця і бажано в рамках року", - уточнив він.

Радник прем'єра нагадав, що хаотичне планування без логіки безпосередньо впливає на вартість ремонту і будівництва доріг.

Раніше Юрій Голик повідомляв, що уряд приступає до реалізації амбітного завдання будівництва 100 шкіл, 100 дитячих садків і 100 стадіонів по всій країні. За основу взято успішний досвід реалізації таких проектів у Дніпропетровській області.