Дніпропетровська облдержадміністрація на чолі з Олександром Бондаренком припинила розраховуватися з підрядниками за виконану роботу.
Про це повідомляє "Обозреватель".
Видання нагадує, що новий губернатор, призначений президентом Володимиром Зеленським у вересні, обіцяв закінчити будівництво і ремонт інфраструктурних об'єктів, розпочатих раніше.
"На ділі виявилося не так. Як тільки Зеленський привів в область нового губернатора, всі виплати за інфраструктурні об'єкти, що будуються на Дніпропетровщині, були зупинені", - пише ЗМІ.
Влада області провели закриті зустрічі з директорами фірм-підрядників, під час яких змусила їх знизити вартість робіт за укладеними контрактами на 6-12%. У цьому зізнався призначений главою Дніпропетровської облради Святослав Олійник в ефірі каналу Zik. У разі відмови підрядникам пригрозили повним припиненням виплат. Пізніше Бондаренко заявив, що це принесло економію в 70 млн грн. Як відзначають журналісти, після цього підрядники не отримали грошей за виконану роботу.
8 листопада губернатор проінспектував капітально відремонтовану дорогу Вільне-Гвардійське - стратегічний об'єкт, по якому переміщається важка військова техніка. Але фірма "Будінвест інжиніринг", яка цю дорогу відремонтувала, так і не отримала 40 млн грн за роботу. Гроші на дорогу були виділені не з бюджету області, а з держбюджету.
Також залишилося без оплати ТОВ "Комунальник", яке відремонтувало спорткомплекс "Прометей" в місті Кам'янське, де проводить домашні ігри і тренування баскетбольна команда "Прометей", що увійшла в Суперлігу. Ще 3 млн грн не були виплачені за капітальний ремонт Божедарівській школі в Криничанському районі і 7,7 млн за реконструкцію головної площі Марганця.
Згідно із законом, гроші, призначені для виплат за контрактами підрядникам, які виграли торги в системі ProZorro, не можна витратити на інші цілі, тому, якщо виплати не відбудуться, всі кошти будуть повернуті до держбюджету 15 грудня. У разі, якщо підрядники будуть стягувати виплати через суд, це спричинить витрати держбюджету на пені та судові витрати.
Видання відзначає, що невиплата підрядникам має на меті дати держзамовлення компаніям, пов'язаним з нинішньою владою Дніпропетровської області.
Попереднє керівництво регіону за чотири роки реалізувало близько 2000 інфраструктурних проектів, серед яких сотні доріг, десятки шкіл, дитячих садків, лікарень та ін.