RU  UA  EN

Неділя, 24 листопада
  • НБУ:USD 41.05
  • НБУ:EUR 42.85
НБУ:USD  41.05
Суспільство

Новини

23 листопада

22 листопада

Всі новини

Домашні тварини в офісі: в Nestle дозволили співробітникам приводити на роботу собак

В українському офісі Nestlé за підтримки бренду Purina розпочалася ініціатива "Домашні тварини на робочому місці" (Pets at Work) - співробітники компанії можуть щоп’ятниці приходити на роботу зі своїми домашніми улюбленцями.

Про це йдеться у повідомленні пресофісу Nestlé.

У компанії зазначили, що дослідженнями доведено, що присутність домашніх улюбленців в офісах зменшує стрес, підвищує роботоздатність та сприяє кращій соціалізації працівників та загалом покращує робочу атмосферу в офісі. В офісі Nestlé в Україні заздалегідь трансформували робочий простір під pet-friendly формат.

"Згідно з результатами дослідження британського Університету Лінкольна, люди, які приводять улюбленця на роботу, є на 14% більш задоволеними своїм балансом між особистим і робочим життям, і на 33% більш залучені в робочі процеси. Ми раді інвестувати в створення кращого робочого середовища для наших працівників. І ми сподіваємося, що започаткування такої ініціативи надихне й інші українські компанії на те, щоб дозволяти своїм працівникам приходити в офіс зі своїми улюбленими собаками і проводити більше часу з ними", – каже Алессандро Дзанеллі, гендиректор Nestlé в Україні та Молдові.

Вказується, що ініціатива "Домашні тварини на робочому місці" запущена в рамках одного з 10 соціальних зобов’язань "Purina в суспільстві", проєкт упроваджений в офісах компаній Nestlé Purina в 25 країнах світу. Бренд Purina допоміг 107 організаціям по всій Європі реалізувати таку ідею, об’єднавши компанії під егідою Альянсу "Домашні тварини на робочому місці". Мета PURINA - залучити до Альянсу не менше 200 компаній до кінця 2020 року.

Як зазначив Ігор Дубовик, директор відділу кормів для тварин Nestlé Purina в Україні та Молдові, для того, щоб трансформація офісів під pet-friendly формат відбувалася максимально легко й швидко, Purina розробила систему "Домашні тварини на робочому місці", що включає в себе гід для роботодавців і працівників та готова ділитися досвідом впровадження ініціативи.

"Одна з головних проблем домашніх улюбленців по всьому світу – це синдром розлуки з хазяїном. Тривале знаходження тварин на самоті впливає на них і на емоційному, і на фізіологічному рівні. Тому ініціатива Pets at Work і облаштування офісів усім необхідним для тварин є дуже вагомим кроком компанії, щоб і люди, і їхні улюбленці були щасливішими", – зазначила Ксенія Олійникова, ветеринарна лікарка, спеціалістка з поведінкової та профілактичної ветеринарії.

Nestlé –компанія у сфері виробництва продуктів харчування і напоїв, яка представлена в 190 країнах, з 308 тисяч співробітників. Nestlé має більше 2000 торгових марок: від NESCAFÉ чи Nespresso до лідерів локальних ринків.

Purina – бренд компанії Nestlé, що існує вже понад 125 років. Випускає наступні відомі бренди Pro Plan, Pro Plan Veterinary Diets, Purina One, Friskies, Felix, Darling, Dog Chow, Cat Chow, Gourmet, Dentalife та інші.