У другій половині 1960-років на базі "Запорожця" був створений мінівен "Максі". Єдина фотосесія новаторського автомобіля відбулася в новорічні дні 1967-го на московській ВДНГ.
Як розповідає "Апостроф, про це повідомляє Auto24.
За розробку концептуального проекту компактної малолітражки - автомобіля "Максі" взявся один з кращих дизайнерів радянського періоду і визнаний автомобільний новатор-конструктор Юрій Долматовський. Маючи "на борту" серійні агрегати, перспективний автомобіль вийшов дуже цікавим не тільки в плані компонування, але і з інженерної точки зору.
Розробникам вдалося спроектувати компактвен одночасно коротким і низьким - тобто в габаритах "горбатого" ЗАЗ-965. При тому що зазвичай компактні однооб'ємники доводиться робити вище аналогічного седана, оскільки частину механізмів конструктори змушені ховати під пасажирським відсіком.
Технічна начинка компактвена використовувала базу ЗАЗ-966, що зіграло б важливу роль в разі постановки концепту на конвеєр.
Однак до серійного виробництва справа не дійшла. Існуючі автозаводи і без того були завантажені під зав'язку. Але свій слід в історії автопрому "Максі" все ж залишив, в тому числі - і в фізичному сенсі: кузовні панелі одного примірника збереглися в одній з колекцій.
Як повідомляв "Апостроф", в мережі показали тест-драйв прототипу Volkswagen ID.4, що дає можливість отримати максимальне уявлення про майбутній електричний позашляховик Volkswagen 2021 року.