RU  UA  EN

Субота, 2 листопада
  • НБУ:USD 40.95
  • НБУ:EUR 44.25
НБУ:USD  40.95
Суспільство

Новини

2 листопада

1 листопада

Всі новини

Війна внесла свої корективи: популярний інтернет-магазин вирішив проблеми із незадоволеними клієнтами

Популярний інтернет-магазин INTERTOP приніс свої вибачення за незручності, які мали клієнти, а також запевнив, що вже повертає кошти за недоставлені товари. Клієнти скаржились на відсутність техпідтримки та неопрацювання їхніх замовлень після оплати онлайн.

Про це представники команії повідомили в публічному листі з поясненнями ситуації, яка склалася.

Там наголосили, що праця в умовах війни ускладнена логістичним та фінансовим навантаженням, а також ризиками для життя співробітників. INTERTOP Ukraine унаслідок повномашстабного вторгнення країни-терориста Росії позбавлена централізованого управління логістичною системою, що частково паралізувало відвантаження та доставку товару.

"Повернення коштів за всі замовлення, що не були доставлені або були повернені після примірки, відбувається повільніше, але всі клієнти отримують свої кошти у встановлені законом терміни. Причина - це складна логістика і тимчасова втрата центрального складу. Статус товару багатьох замовлень був просто не відомий в перші тижні війни. Якщо замовлення було скасоване з нашої сторони через відсутність необхідного товару, то ми повертаємо кошти протягом 2-7 днів", - пояснила Марія Самплавська, CMO INTERTOP Ukraine

За їхніми словами, техпідтримка не працює, оскільки існує дефіцит персоналу, тому всі питання з клієнтами вирішуються за допомогою соціальних мереж.

"Ми на 100% прозорий бізнес та готові відкрито коментувати ситуацію. Ми, як і всі українці, стикаємося з небаченими раніше викликами, однак готові гідно на них реагувати, адже віримо, що економіка та бізнес працюючи наближають нас до перемоги. 5% від кожного замовлення ми продовжуємо передавати у фонд "Повернись живим" та інші цільові фонди на підтримку ЗСУ та ТРО та регулярно звітуємо про нараховані суми у соцмережах INTERTOP", - запевнили в компанії.

Клієнти вже почали отримувати повернення коштів за товари, які їм не змогли доставити, про що вони звітують у соціальних мережах.

Раніше "Апостроф" пояснював, як уберегися від шахраїв під час війни.