Страхувальники або їхні представники повинні подати інформацію про присвоєння, зміну, позбавлення рангу держслужбовця чи складання ним присяги до реєстру. Це можна зробити в електронній формі.
Про це повідомили в пресслужбі ПФУ.
Держслужбовці зобов'язані вносити такі відомості до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, оскільки це передбачено ч. 3 ст. 36 та ч. 11 ст. 39 Закону України від 10.12.2015 № 889-VIII "Про державну службу".
Щоб подати відомості в електронній формі потрібно зайти в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за посиланням та створити відповідний запис, а потім підтвердити інформацію цифровим підписом.
Крім того, держслужбовець може зробити запис про складення присяги, присвоєння, зміну та позбавлення рангу в трудовій книжці.
Раніше "Апостроф" повідомляв, які послуги ПФУ можна отримати, не виходячи з дому.