RU  UA  EN

Понеділок, 13 травня
  • НБУ:USD 39.40
  • НБУ:EUR 42.15
НБУ:USD  39.40
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

13 травня

Всі новини

Що робити з проблемами з AVR бензогенератора: перевірка, заміна та ремонт

Унаслідок регулярних відключень електроенергії українські домогосподарства й бізнеси купили собі бензогенератори, якими потрібно правильного користуватися і які слід вчасно ремонтувати.

Про те, як перевірити справність AVR і відремонтувати його самостійно, розповіли "Вікна".

AVR - це електронна система автоматичного включення резервного живлення бензогенератора. Вона може зламатися, якщо двигун генератора глушать, а не від’єднують навантаження за допомогою штатного тумблера. До того ж ця система часом не витримує підключення зварювального саморобного апарата.

Читайте також: Українців попередили про штрафи за використання генераторів: кого і як покарають

Насправді ремонтувати AVR - складна справа. Найкращий варіант - це купити іншу AVR й замінити її в бензогенераторі. Якщо ви часто користуєтеся генератором, то варто заздалегідь купити кілька штук AVR. Коли такої можливості немає, то можна спробувати обладнати блок автоматичного регулятора напруги самостійно.

Насамперед варто пам'ятати, що найскладніші частини ремонту частин AVR - це регулювальний елемент і високовольтний конденсатор. Спочатку знайдіть ніжки МОП-транзистора, які виглядають із компаунду та ніжок конденсатора. Для цього потрібно розібрати конденсатор і паяльним підпаяти його довгі ніжки до старого конденсатора зсередини, дотримуючись полярності.

Якщо ж бензогенератор не заводиться або з його двигуна йде дим, то, імовірно, зносилася поршнева група (олія з картера потрапила в камеру горіння).

Як перевірити AVR та генератор на справність

  • Оглянути генератор: він повинен бути без механічних пошкоджень, залишків мастила, іржі в баку;
  • Перевірити масло й прокрутити стартером двигун, спробувати завести;
  • Звернути увагу на іскру, якщо не заводиться, та взяти нову свічку;
  • Прокрутити двигун. Якщо немає іскри чи її дуже мало, необхідно відключити дроти від реле датчика мастила та замінити ковпачок свічки;
  • Перевірити замок запалювання або кнопку включення. Коли там все нормально, то, найімовірніше, несправність полягає в котушці запалювання;
  • Якщо двигун глохне, то варто розібрати карбюратор, почистити його, встановити, відрегулювати тяги й регулятори обертів;
  • Якщо двигун досі не запускається - додати кілька крапель бензину в камеру згоряння через свічковий отвір або відкриту заслінку карбюратора;
  • Коли ж ви хочете позбавитися іржі, то слід почистити паливну систему, а якщо іржа потрапила в бак, необхідно залити його розчинником на 10-12 годин або ж замінити.

Раніше "Апостроф" повідомляв, чому автомобіль не заводиться взимку.