RU  UA  EN

Понеділок, 25 листопада
  • НБУ:USD 41.05
  • НБУ:EUR 42.85
НБУ:USD  41.05
Суспільство

Новини

25 листопада

24 листопада

Всі новини

Проста та креативна ідея, яка принесла понад 200 тисяч євро для ЗСУ: розробники розповіли про проект Stopify

партнерський матеріал

Три експерти з комунікацій Маріс Упенієкс, Марціс Мікельсонс-Гермс і Мікс Мікельсонс запустили Stopify — унікальний стрімінговий сервіс для пожертвувань на Збройні сили України.

Через три місяці після запуску платформи, понад 5500 людей із 45 країн підписалися на Stopify, і зібрали понад 200 000 євро. Перша допомога вже доставлена на передову - бійці 72-ї механізованої бригади отримали квадроцикли, тепловізори, моноклі нічного бачення, тактичні рукавички, окуляри та дрон. Також вантаж надійшов до 49-го піхотного батальйону Карпатської Січі й складався з пікапу, квадроциклу, дизельних генераторів, безпілотників, тактичного спорядження.

Маріс Упеніекс — автор ідеї та промоутер Stopify. Він працює з комунікаціями Латвії, агентствами та власними клієнтами як незалежний креативний директор.

"Це має бути на кшталт підписки на різноманітні передачі та послуги перегляду телешоу за ціною однієї-двох чашок кави. Що, якби ми могли підписатися до значно важливішого — до можливості жити у вільній та демократичній Європі? Ми поклали цю метафору в основу нашого сервісу — вона нагадує візуально типову потокову платформу, але замість того, щоб вибрати фільм, наші користувачі можуть дізнатися про потреби української армії та підтримати їх", - розповів він.

Мікс Мікельсонс і Марцис Мікельсонс-Гермс — співзасновники цифрової агенції Cube та провідні експерти цифрових проєктів латвійського ринку.

"У Stopify ми приділили багато уваги аспектам безпеки: прозорість, простота та надійність платежів, захист від потенційної кібератаки. Інтегрували відому глобальну платіжну систему Stripe, яка гарантує безперебійне надходження пожертв з будь-якої країни", - розповів Мікс.

"Ми зосереджені над змістом та простотою використання, щоб люди могли читати та дізнаватись інформацію про цілі пожертвувань, вибрати суму підтримки та оформити підписку буквально в декілька кліків. Ми також побачили візуальну метафору стримінгового сервісу, що допомагає поширенню повідомлення в соціальних мережах. Враховуючи, що це є безбюджетний проєкт, результат дуже хороший", - додав Марціс.

"Ми відновили віру в людство — усі головні діджитал оператори підтримали нас, допомагаючи бути представленими навіть у сусідніх столицях, таких як Вільнюс та Таллінн. Також допомагали ЗМІ, перекладачі, інфлюенсери та інші спеціалісти з комунікацій. Без них нічого з цього не було б", - зазначили розробники.

Stopify – це підписка для щомісячних внесків на ЗСУ. Платформа працює за місячною передплатою: користувачі обирають один із трьох планів (від 6,99 євро), яку можна будь-коли змінити або скасувати. Пожертви надходять до спеціального фонду Stopify, керований партнерським проєктом Ziedot.lv — найбільшою благодійною організацією Латвії. Кошти спрямовані на придбання обладнання та інших необхідних речей для військових, а інформацію про них надає Посольство України в Латвії. Кошти не використовуються для закупівлі зброї та боєприпасів.

Сервіс, запущений на початку листопада 2022, діє до дня перемоги України або підписання мирної угоди на умовах України. Автор ідеї та креативний керівник проєкту Маріс Упенієкс; розробник – цифрове агентство Cube; стратегічні партнери – Ziedot.lv та Посольство України в Латвії.