Де подівся мій квиток і як повернути гроші, або ж як знайти квитки, придбані до кібератаки 22 березня 2025 року.
На ці питання відповіли в "Укрзалізниці".
У компанії радять перевірити свою електронну пошту — там має бути лист від "Укрзалізниці" з PDF-квитком.
"Якщо ви додавали свою електронну пошту до вашого профілю в застосунку. Перевірте також папку "спам" - квитки могли надійти туди", - йдеться в повідомленні.
А якщо квиток не вдалося знайти, то знайшли рекомендують приходити на потяг принаймні за 20 хвилин до відправлення.
"Провідник може перевірити підставу на проїзд за підтвердженням оплати: запис у банківському застосунку або квитанція про оплату", - заявили в УЗ.
Водночас щоб повернути гроші за раніше придбаний онлайн-квиток, то варто заповнити заявку на повернення. І повернути квиток можна не пізніше ніж за годину до відправлення.
"Якщо ви резервували кошти для автоматичної купівлі, а квиток через кібератаку так і не надійшов. Заповніть заявку на повернення — ми повернемо гроші після перевірки. Час повернення залежить від вашого банку й може тривати до 30 банківських днів", - пояснили в компанії.
А ось що робити, якщо купували квиток після відновлення онлайн-продажів від 27 березня?
Якщо під час оплати стався збій — гроші зняло, а квиток не надійшов:
- Почекайте 5–10 хвилин і перевірте пошту.
- Якщо квитка все ще немає, опишіть проблему через застосунок у розділі “Зворотний зв’язок”.
- Вам або надішлють квиток, або повернуть гроші.
Нагадаємо, "Укрзалізниця" заявила 27 березня про відновлення онлайн-продажів квитків після масштабної кібератаки.⠀