Міністерство цифрової трансформації України надало операторам інструменти для боротьби з навʼязливою рекламою, тож Українці більше не отримуватимуть спам-дзвінків.

Детальніше про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

Згодом оператори блокуватимуть спам, рекламу та потенційно шахрайські дзвінки.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Зміни вводитимуть поступово, щоб дати час операторам на технічні доопрацювання.

За словами Федорова, механізм працюватиме наступним чином:

  • Бізнес має укласти договір з оператором і зареєструвати номери, з яких може телефонувати. Якщо ні — виклики із цих номерів можуть бути заблоковані автоматично.
  • Уже скоро оператор зможе блокувати номер за зверненням користувача в разі спам-дзвінка.

Також міністр цифрової трансформації наголосив – змінюються інші важливі правила:

Продовження після реклами
РЕКЛАМА
  • В особистому кабінеті користувача можна не лише переглянути всі свої витрати, а й вимкнути контент-послуги самостійно, без запиту до оператора.
  • Відтепер швидкість інтернету має бути прописана в угоді. Якщо оператор обіцяє 100 Мбіт/с, а людина отримує 40 — це вважається порушенням договору. І якщо реальна швидкість нижча — можна подати скаргу до НКЕК або звернутися до суду.
  • Підтримка для українців у зоні бойових дій. Користувачі не втратять зв’язку через несплату послуг, а їхні SIM-картки не блокуватимуть за несплату. Під час першого входу в мережу надається безоплатний пакет зв’язку.

Читайте також в "Апострофі", чи зростуть внутрішні тарифи в Україні після входження країни до зони роумінгу ЄС.