В ході випробування десантно-штурмових катерів проекту 58503 шифр "Кентавр-ЛК" було виявлено невідповідність максимальної швидкості до заявлених технічними характеристиками показників.
Про це повідомляє Український мілітарний портал.
Окрім того було виявлено низку інших невідповідностей, які вже були виправлені виробником – підприємством "Кузня на Рибальському".
Проектом передбачена максимальна швидкість катерів до 40 вузлів, що за проектом має досягатись двома водометами виробництва компанії Hamilton Jet з Нової Зеландії та силовими установками Caterpillar, встановленими на катер.
"Наразі, нас повністю не задовольняє максимальна швидкість "Кентавра", над цим працюватимуть заводчани, можливо внесуть деякі корективи в параметри катера", – розповів начальник управління кораблебудування Командування Військово-Морських Сил ЗС України капітан 1 рангу Василь Радчук "Флоту України".
В ході доопрацювань було внесено зміни в конструкцію корпуса катера та його енергетичної установки за результатами виходу в море було встановлено, що загальна шумність катера стала значно меншою.
Іншим позитивним моментом після доопрацювань стала маневреність, зараз при перекладці рулів з лівого борта на правий, на повній швидкості катер розвертається практично на місці.
"Також позитивним моментом є крен катера в чотири градуси, що, звісно, є плюсом для такого типу катера", – додав Василь Радчук.
"Кентавр" має радіолокаційні та оптико-електронні засоби, комплекти телевізійних та тепловізійних камер, що дають змогу вдень та вночі вести спостереження за обстановкою.
Як повідомляв "Апостроф", в Азовському морі Військово-Морські Сили ЗС України провели навчання, а в мережі показали відео.