RU  UA  EN

Субота, 11 травня
  • НБУ:USD 39.40
  • НБУ:EUR 42.00
НБУ:USD  39.40
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

11 травня

10 травня

Всі новини

Наслідки можуть бути фатальними: чому взимку особливо важлива якість палива

Використання неякісного палива, особливо для імпортних автомобілів, може призвести до серйозних проблем. Взимку варто приділяти неабияку увагу якості, зокрема, дизелю.

Про це повідомили у "Wheel news".

На українських дорогах часто їздять імпортні автомобілі на дизелі, які створені за екологічними стандартами Євро-5 та Євро-6, тобто їхня система очищення вихлопних газів чутлива до палива Євро-3, яке цілком законно продається на АЗС в Україні.

Читайте також: Наші авто з ним "не знайомі": в Україні з'явилося нове паливо

Якщо заливати в сучасний автомобіль низькоякісне дизпаливо, то це спричинить поломку форсунків, що або не піддаються ремонту, або не передбачають можливості розібрати їх. До того ж мікрочастинки, які пройшли через паливний фільтр, у потоці пального під тиском 2000 бар можуть перетворитися на мікроболіди та стати причиною поломок.

Взимку ситуація з дизелем погіршується: сучасні дизельні автомобілі не можна заправляти літним дизпаливом, адже в ньому високий вміст парафінів. Мотори Common Rail вимагають низької в'язкості пального, тому коли до бензобака потрапить некондиційне пальне з низьким цетановим числом, то сучасний високоефективний дизель може просто не запуститися в "мінусову" погоду.

Ба більше, неякісний дизель здатен призвести до перегрівання форсунків, їхнього плавнення й звуження розпилювачів. Разом з цим унаслідок використання дизпального стандарту Євро-3 засмічується сажовий фільтр. Тим часом сірка, що міститься в низькосортному дизельному паливі у високих дозах, може вивести з ладу каталізатор.

Раніше "Апостроф" повідомляв, за якої швидкості автомобіль витрачає мінімум палива.