Використання неякісного палива, особливо для імпортних автомобілів, може призвести до серйозних проблем. Взимку варто приділяти неабияку увагу якості, зокрема, дизелю.
Про це повідомили у "Wheel news".
На українських дорогах часто їздять імпортні автомобілі на дизелі, які створені за екологічними стандартами Євро-5 та Євро-6, тобто їхня система очищення вихлопних газів чутлива до палива Євро-3, яке цілком законно продається на АЗС в Україні.
Читайте також: Наші авто з ним "не знайомі": в Україні з'явилося нове паливо
Якщо заливати в сучасний автомобіль низькоякісне дизпаливо, то це спричинить поломку форсунків, що або не піддаються ремонту, або не передбачають можливості розібрати їх. До того ж мікрочастинки, які пройшли через паливний фільтр, у потоці пального під тиском 2000 бар можуть перетворитися на мікроболіди та стати причиною поломок.
Взимку ситуація з дизелем погіршується: сучасні дизельні автомобілі не можна заправляти літним дизпаливом, адже в ньому високий вміст парафінів. Мотори Common Rail вимагають низької в'язкості пального, тому коли до бензобака потрапить некондиційне пальне з низьким цетановим числом, то сучасний високоефективний дизель може просто не запуститися в "мінусову" погоду.
Ба більше, неякісний дизель здатен призвести до перегрівання форсунків, їхнього плавнення й звуження розпилювачів. Разом з цим унаслідок використання дизпального стандарту Євро-3 засмічується сажовий фільтр. Тим часом сірка, що міститься в низькосортному дизельному паливі у високих дозах, може вивести з ладу каталізатор.
Раніше "Апостроф" повідомляв, за якої швидкості автомобіль витрачає мінімум палива.