RU  UA  EN

Неділя, 28 квітня
  • НБУ:USD 39.35
  • НБУ:EUR 42.00
НБУ:USD  39.35
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

28 квітня

27 квітня

Всі новини

Чому двигун авто витрачає багато мастила: водіям назвали причини

Умови експлуатації автомобіля влітку дуже жорсткі й, нарівні з проблемою охолодження салону, можуть спричинити збільшення споживання двигуном моторного мастила, і причин цього може бути кілька.

Про це пише Auto.24.

Читайте також: Як в салоні авто позбутися неприємного запаху з кондиціонера: чотири способи

Втрата моторної оливи можлива лише в трьох випадках. Воно може витікати з двигуна назовні, потрапляти в камеру згоряння або систему охолодження двигуна. Витрата моторного мастила - дуже поширена проблема для багатьох двигунів з великим пробігом. Якщо в першому випадку усунення несправності не триватиме багато часу, в інших випадках ремонт може тривати досить тривалий термін.

Неправильно підібране мастило

Завод-виробник завжди вказує, яку оливу потрібно заливати в двигун автомобіля. Порушувати рекомендації виробника не варто, оскільки це може призвести не тільки до підвищеної витрати мастила, але й до істотного зменшення ресурсу двигуна. Купувати моторне мастило потрібно в офіційних представників чи перевірених продавців.

Залягання поршневих кілець

Найчастіше причиною залягання поршневих кілець є використання неякісної або невідповідної моторної оливи. Симптоми такі самі, як і при зносі циліндро-поршневої групи. На ринку є як засоби розкоксування поршневих кілець, так і спеціальні методи очищення за допомогою водню. У першому випадку через свічковий отвір в камеру згоряння заливають розчин, у другому просто підключають спеціальну установку і дають двигуну час попрацювати на холостому ході.

Клапан вентиляції картера

За тиск у картері двигуна відповідає клапан вентиляції картера. Якщо він відмовив або мембрана в ньому зіпсувалась, картерні гази у великій кількості потрапляють через впускний колектор в камеру згоряння. Зазвичай вихід з ладу клапана вентиляції картера супроводжується нестабільною роботою двигуна на холостих обертах.

Турбіна

Пошкодження приводного валу та підшипників турбіни призводить до попадання мастила у впускний колектор. За такої несправності олива накопичується в патрубках, що йдуть з турбіни до інтеркулера, і через нього потрапляє в двигун.

Додамо, що нормальною витратою вважається споживання менше літра олії на 10 тисяч кілометрів пробігу.

Раніше "Апостроф" розповідав, як захистити авто від викрадення під час війни.

Вас також може зацікавити:

Про них мало хто пам'ятає: три важливі правила миття авто влітку

Допоможуть менше витрачати бензин: поради водіям-початківцям з економії палива

До виробників є багато питань: названі чотири найбільш дратівливі функції в авто