Південнокорейська автомобілебудівна компанія КІА скористалася падінням попиту на автомобілі Tesla через політичні погляди гендиректора цієї компанії Ілона Маска.
На це звернув увагу у своєму Facebook чемпіон України з автослалому Анатолій Бурбеза.
"Після написів на сайбертраках, що з'явилися в США: "Я купив його ще до того, як Ілон поїхав кукухою" компанія КІА випустила в Норвегії ось таку рекламу своїх автомобілів - "Я купив його ПІСЛЯ того, як Ілон поїхав кукухою". Нещадний маркетинг, він такий", - написав він.
Kia є дочірньою компанією південнокорейської Hyundai, і разом вони є третім найбільшим автовиробником у світі за обсягом продажів станом на 2024 рік, продавши понад 7,2 мільйона автомобілів. В останні роки Kia випустила цілу низку електромобілів, від EV3 початкового рівня - автомобіля року 2025 в Британії - до великого позашляховика EV9.
Як повідомляв "Апостроф", власники Tesla починають соромитися своїх автомобілів після того, як Ілон Маск долучився до політики.