На випадок введення локдауну в Києві, місцева влада розробила електронну систему для отримання спецперепусток у громадський транспорт. Вона діятиме за раніше придбаними Kyiv Smart Card та Київ Цифровий. Для тих, хто не має дозвіл, вони просто не активуватимуться на час карантину.
Про це повідомляє офіційний канал КМДА.
Чи потрібно купувати додаткові картки?
Ні, якщо у вас вже є транспортна картка, раніше придбані Kyiv Smart Card та Київ Цифровий.
Як зрозуміти, що працівник отримав дозвіл на проїзд?
При оформленні заявки на отримання дозволів керівник подає списки працівників із вказанням номерів їхніх транспортних карток. У разі позитивного рішення керівник отримає відповідний лист, а транспортна картка працівника під час локдауну автоматично активується. Усі інші транспортні картки (без дозволів) у період суворих обмежень діяти не будуть.
Що робити, якщо потрібно їхати, а ви не є працівником підприємства критичної сфери?
Тестується електронна система для подачі заявок саме для керівників підприємств та ФОПів, які забезпечують життєдіяльність міста.
Куди подавати заявки керівникам підприємств?
Детальний механізм реєстрації та подачі заявок на отримання перепусток описаний за посиланням: https://bit.ly/3fWXSXE.
Дедлайну з подачі заявок немає. Їх можна буде подавати і під час імовірного локдауну.
Раніше "Апостроф" повідомляв, що уряд подовжив дію збільшених нормативів на житлово-комунальні послуги для регіонів, які опиняться у “червоній зоні”.