Італійська дизайнерська фірма представила свою нову яхту, котра призначена не тільки для плавання, а й для польотів та зависання над світовим океаном.
Про це повідомляє видання DailyMail.
Екстравагантна яхта під назвою Air Yacht була показана на концептуальних зображеннях римської фірми Lazzarini Design Studio.
Конструкція із сухого вуглецевого волокна може розвивати швидкість до 60 вузлів завдяки чотирьом електричним пропелерам на сонячних батареях та двом заповненим гелієм дирижаблям, що дозволяє їй плавати, а також літати та зависати над водою.
Повітряна яхта залишається в повітрі, тому що її дирижаблі надуваються гелієм, а він набагато легший за повітря. Завдяки цьому яхта отримує імпульс від своїх масивних гвинтів.
Незрозуміло, скільки коштуватиме Air Yacht після того, як вона буде побудована, хоча фірма стверджує, що вона спроектована з розрахунком на приватних власників, ймовірно, які мають кілька сотень мільйонів фунтів стерлінгів.
Загальна довжина конструкції із сухого вуглецевого волокна становитиме майже 300 футів (150 метрів) при ширині 260 футів (80 метрів), тоді як основна центральна палуба матиме довжину 260 футів (80 метрів) та ширину 30 футів (10 метрів).
Подвійні дирижаблі Air Yacht містять 400 000 кубометрів стисненого гелію, що рухаються вісьмома двигунами, що обертаються в протилежних напрямках, кожен з яких живиться від надлегких акумуляторів та сонячних батарей.
За словами представників компанії, корабель зможе літати із максимальною швидкістю 60 вузлів протягом 48 годин.
"Повітряна яхта - це не дирижабль для громадського транспорту або туристичних цілей", - каже дизайнерська студія Lazzarini.
"Вона задумана для приватних власників із баченням еволюції мега-яхт ", - додали в компанії.
Повітряна яхта піднімається в небо завдяки двом величезним дирижаблям, обидва з яких мають недоступні пасажирам центральні відсіки, що містять гелій.
Навколо гелієвих відсіків усередині дирижаблів розташовані вестибюлі та окремі каюти з ліжками та умивальниками, тому пасажири зможуть проводити на повітряній яхті кілька днів під час тривалих подорожей.
На кожному боці дирижабля є п'ять кают для пасажирів із вражаючим видом на небо.
У задній частині кожного дирижабля є навіть широкий оглядовий майданчик без вікон, який дозволяє пасажирам бачити хвилі, що плескаються під ними, коли вони знаходяться на воді, або, як альтернатива, подихати свіжим повітрям на висоті півтора кілометра в повітрі.
Обидва дирижаблі з'єднані з центральним відсіком чотирма карбоновими містками, якими можуть ходити пасажири.
Це центральне відділення діє як загальний простір для пасажирів, де вони можуть збиратися, відпочивати та їсти.
Воно є розкішним оглядовим майданчиком з басейном, вітальнею з килимовим покриттям і просторою вітальнею з обідньою зоною.
Внизу кожного з двох дирижаблів є так звані надувні підвали, які наповнюються повітрям при наближенні до води, дозволяючи транспортному засобу спливати при необхідності.
Лаззаріні каже: "Повітряна яхта штовхається вниз за рахунок обертання двигунів і може стояти на воді завдяки розгерметизації гелію та баластної якірної системи. Вона може спокійно пливти по воді зі швидкістю п'ять вузлів".
Додаткова опція дозволяє гелікоптеру спиратися на конструкцію для польотів у місцеві пункти призначення.
Lazzarini часто представляє розкішні концепції, фактично не створюючи їх, тому цілком можливо, що Air Yacht може бути занадто дорогим проектом, щоб будь-коли стати реальністю.
Раніше ми повідомляли, що китайські промгіганти готують серійний авторобот, який повинен зробити революцію.